Провідні автовиробники, такі як Toyota та Hyundai, позиціюють плагін-гібриди (PHEV) як перехідну технологію на шляху до повної електрифікації. Однак вони не прагнуть максимального збільшення запасу ходу на електротязі й свідомо його обмежують. Навіщо це робиться?
Хоча нове законодавство ЄС стимулює випуск PHEV з батареями підвищеної ємності, Toyota та Hyundai роблять ставку на оптимальний баланс. Андреа Карлуччі (Toyota Europe) назвав 100 км (як у RAV4 PHEV) «хорошим балансом», підкресливши, що встановлення потужніших батарей у гібридний автомобіль робить його значно дорожчим.
У Hyundai поділяють цю думку. Генеральний директор Hyundai Europe Ксав’є Мартіне зазначив, що ускладнення PHEV задля продовження «перехідної» ролі швидко робить їх невиправдано дорогими. Він також попередив, що привабливість гібридних автомобілів в Європі може знизитися вже через 2-3 роки через майбутні зміни законодавства ЄС у 2028 році.
Обидва виробники бачать у PHEV практичну сходинку до електромобілів, яка пропонує водіям поїздки на електриці без «діапазонної тривоги». Але вони переконані, що надмірне збільшення батарей задля формального зниження викидів чи рекордних цифр суперечить меті зробити технологію доступною для масового споживача.