Porsche Panamera отримала дві потужні гібридні версії

Porsche Panamera нового покоління отримала дві потужні гібридні версії. Модифікації Panamera 4 E-Hybrid та 4S E-Hybrid в ієрархії сімейства займають місце між базовою моделлю та Turbo E-Hybrid. За динамікою та запасом ходу вони перевершують попередників.

Ліфтбек Panamera змінив покоління восени минулого року. Тоді був представлений Turbo E-Hybrid з бітурбомотором V8 4.0 та інтегрованим у 8-ступеневий «робот» електродвигуном – разом вони розвивають 680 к.с. Ємність тягової батареї була збільшена з 17,9 до 25,9 кВт-год, внаслідок чого на чистій електриці така Panamera проїжджає 91 кілометр. З місця до «сотні» вона розганяється за 3,2 секунди, а максимальна швидкість становить 315 км/год.

Тепер до Panamera Turbo E-Hybrid приєдналися два «молодші» гібриди з позначеннями 4 E-Hybrid та 4S E-Hybrid. У них 2,9-літровий турбований ДВЗ працює з електромотором на 190 «конячок». Panamera 4 E-Hybrid потрібно на розгін до 100 км/год 4,1 секунди, а максималка дорівнює 280 км/год. 4S E-Hybrid робить ту ж вправу за 3,7 секунди, а її максимальна швидкість обмежена на позначці 290 км/год.

Ємність батареї в обох випадках становить 25,9 кВт-год. Panamera 4 E-Hybrid проїжджає на електротязі у комбінованому циклі від 79 до 93 кілометрів, а у більш потужної версії цей показник становить від 78 до 90 кілометрів. На підзарядку батареї йде дві години та 40 хвилин.

Також варто згадати чотири режими роботи бортової електроніки та адаптивну підвіску з двоклапанними амортизаторами, яка входить до базової комплектації. Опційно можна замовити карбон-керамічні гальма та 21-дюймові колісні диски.

Останньою ще не представленою гібридною Panamera залишається найпотужніша версія Turbo S E-Hybrid, якій пророкують установку на 750 к.с.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.