Компанія Porsche презентувала Taycan Turbo GT. Електричний седан виявився найпотужнішою та найшвидшою моделлю в історії марки.
Завдяки імпульсному інвертору з напівпровідниками з карбіду кремнію (максимальна сила струму – 900 А проти 600 А у Turbo S) і новому електромотору на задній осі віддачу седана довели до 789 к.с. та 1340 Нм крутного моменту. Щоправда, це лише у стандартному режимі. З активованим лонч-контролем Turbo GT видає 1034 к.с., а протягом двох секунд доступні пікові 1108 «конячок»! Для порівняння: у Turbo S потужність з овербустом становить «лише» 952 к.с.
Переварити цю лавину тяги новому Taycan Turbo GT допомагають посилені редуктори з іншими передавальними числами. А для диявольських прискорень автомобіль має функцію Attack Mode. Вона заснована на системі push-to-pass від звичайних електромобілів, але функціонує як на болідах Формули E. Натиснувши кнопку на кермі або потягнувши правий підрульовий перемикач, можна на 10 секунд збільшити потужність до 952 к.с.
Розгін з місця до «сотні» у седана займає 2,3 секунди, до 200 км/год – 6,6 секунди. Машинам зі спортпакетом Weissach потрібно 2,2 та 6,4 секунди відповідно. Максимальна швидкість – 290 або 305 км/год. На одному заряді Turbo GT проїжджає до 555 км за циклом WLTP.
Taycan Turbo GT ще й важить на 75 кілограмів менше за Turbo S, а у випадку з Taycan Turbo GT Weissach різниця досягає 145 кілограмів. Для цього довелося пожертвувати другим рядом сидінь, фірмовим аналоговим годинником, електроприводом лючка зарядного порту та задніми динаміками аудіосистеми. До того ж на полегшених машинах менше шумопоглинальних матеріалів, а також встановлено спеціальне скло. Простий Turbo GT менш радикальний у своєму прагненні до низької маси, тому втратив лише електропривід кришки багажника і ще декілька дрібниць.
Стандартно Taycan Turbo GT оснащений адаптивною підвіскою Porsche Active Ride з активним придушенням кренів. Колеса – діаметром 21 дюйм, гальма – полегшена вуглеродокераміка PCCB. У салоні встановлені крісла-ковші з CFRP-пластику, які без доплати змінюють на сидіння Adaptive Sports Seats Plus з електрорегулюванням у 18 напрямках.
Ціни на Taycan Turbo GT у Німеччині починаються з 240 тисяч євро.