Представлено найпотужніший суперкар Brabus

Ательє Brabus випустило другий найпотужніший автомобіль у своїй історії. Тепер це звання перейшло до ліфтбека Brabus Rocket 1000 на базі гібрида Mercedes-AMG GT 63 S E-Performance.

У представленого навесні минулого року Brabus 930 віддача була на рівні 930 к.с. і 1550 Нм крутного моменту, але з Brabus Rocket 1000 вичавили ще більше – 1000 к.с. і 1820 Нм, які примусово обмежили на позначці 1620 Нм, щоб продовжити термін служби трансмісії. Об’єм двигуна V8 зріс з 4,0 до 4,5 літра, додано більш продуктивні турбокомпресори, а тиск наддуву збільшено до 1,4 бара.

Електрична частина системи залишилася без змін. Електромотор, що підживлюється батареєю ємністю 6,1 кВт-год, видає 204 к.с. і через двоступеневий редуктор приводить задні або, у разі їх прослизання, передні колеса. Працюючи в парі з ДВЗ, електромотор розганяє ліфтбек до першої «сотні» за 2,6 секунди (Brabus 930 потрібно 2,8 секунди, а звичайному GT 63 S E-Performance – 2,9 с). Другу «сотню» машина підкорює за 9,7 секунди. Швидкості 300 км/год Brabus Rocket 1000 досягає через 23,9 секунди після старту. Ну а звідти близенько до максималки в 316 км/год.

Зовні ліфтбек виділяється розширеним на 67 міліметрів кузовом, повітрозабірниками динамічного наддуву, розташованими з обох боків радіаторної решітки, а також збільшеним спойлером з вінглетами та «лезами» в передньому бампері в стилі оригінального Brabus Rocket 2006 року. Ззаду привертають до себе увагу складове антикрило з вуглепластику та масивний дифузор. Колеса Monoblock P з центральною гайкою різні: спереду стоять 21-дюймові, ззаду – 22-дюймові. Завдяки модулю пневмопідвіски SportXtra ліфтбек може на 20 мм притискатися до землі, тому виглядає швидшим і динамічним.

Салон Brabus Masterpiece оздоблений чорною шкірою Dino Black найтоншого виробу з візерунком Ellipse, а на окремі елементи (частини крісел і протисонцеві козирки) нанесений патерн Heritage у вигляді двох тиснених сімок – відсилання до року заснування Brabus. Декоративні накладки в Brabus Rocket 1000 зроблені з вуглеволокна під глянсовим лаком, стеля оббита чорною мікрофіброю Dinamica. Уважні глядачі виявлять також алькантару та анодований алюміній.

Усього буде випущено 25 подібних ліфтбеків. Ціна у Німеччині – від 535 500 євро.

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити. А ще ми є у TikTok.