Представлено нове покоління Toyota Land Cruiser Prado

Представлено абсолютно новий Toyota Land Cruiser Prado. Всюдихід шостого покоління зміг здивувати двома варіантами дизайну.

Toyota Land Cruiser Prado – справжній довгожитель. Позашляховик з індексом 150 дебютував майже 15 років тому, а наступник з’явився тільки зараз. Прем’єра відбулася у Північній Америці, і це мінісенсація – Toyota робить ще одну спробу повернути Land Cruiser до США. Саме так, без приставки Prado цей автомобіль продаватиметься за океаном.

Перша «фішка» Land Cruiser Prado серії 250 – два варіанти дизайну екстер’єру. Базова версія (і топкомплектація First Edition) оснащуються круглими фарами, що символізує зв’язок із «Крузаком» першого покоління зразка 1958 року. Іншим Prado дісталася прямокутна оптика, яка нагадує про Land Cruiser 60. Усього одна деталь, але наскільки змінюється сприйняття!

За традицією Land Cruiser Prado багато в чому уніфікований з Lexus GX. Схожість особливо очевидна при погляді збоку. Новинка від Toyota успадкувала у преміального побратима значні габарити: довжина/ширина/висота позашляховика складають відповідно 4920/2139/1859 мм, колісна база – 2850 мм. Порівняно з попередником Land Cruiser Prado 150, відстань між осями збільшилася на 6 см, а довжина і ширина – майже на 10! Втім, геометрична прохідність на рівні: дорожній просвіт становить 221 мм, кути в’їзду/з’їзду/рампи становлять відповідно 30/22/25 градусів.

Основа Land Cruiser Prado – рамна платформа TNGA-F. Порівняно з попередником силова структура стала у півтора раза жорсткішою. Передня підвіска на подвійних поперечних важелях із двотрубними амортизаторами абсолютно нова. Ззаду збережено нерозрізний міст, підвішений на спіральних пружинах. З інших особливостей конструкції – електропідсилювач керма, значно збільшені гальмівні диски (діаметром 432 мм), а також задні двері, що підіймаються. Проте можливість окремо відкрити скло залишилася.

Шестициліндрові двигуни в минулому: базова силова установка для США – гібридна система iForce Max. Вона складається з «турбочетвірки» 2.4, яка поєднується з 8-ступеневим «автоматом» із вбудованим електродвигуном. Пікова віддача – 331 к.с. та 630 Нм. Однак скромна тягова батарея на 1,87 кВт-год не дозволяє позашляховику далеко виїхати без активації ДВЗ.

Альтернативи – звичайний бензиновий 2,4-літровий турбований двигун T24A-FTS (281 к.с., 430 Нм), а також турбодизель 1GD-FTV (2,8 літра, 204 к.с., 500 Нм). Агрегат на «важкому» паливі на деяких ринках доповнять 48-вольтовим стартер-генератором. У будь-якому випадку Land Cruiser Prado буде комплектуватися класичним 8-ступеневим «автоматом». Окремо стоїть консервативна зв’язка бензинового 2,7-літрового «атмосферника» 2TR-FE (163 к.с., 246 Нм) та 6-ступеневого «автомата»: її запропонують у Японії та на Близькому Сході.

Усім Land Cruiser Prado дістався постійний повний привід з міжосьовим диференціалом, двоступенева роздатка та два блокування. Не доведеться доплачувати за повзучий режим круїз-контролю, асистент допомоги при спуску з гори, а також заводські позашляхові пресети електроніки. Опції – система відключення переднього стабілізатора поперечної стійкості для кращої артикуляції підвіски, а також камери кругового огляду з функцією «прозорого» капота.

Усередині Toyota Land Cruiser Prado навмисне скромний. У базовій версії позашляховика медіасистема з 8-дюймовим екраном та шістьма динаміками, тканинний салон, механічні регулювання крісел, простий чорний пластик та лише п’ять місць. З «безплатних» опцій – підігрів керма та передніх крісел, бездротова зарядка для гаджетів та інвертор змінного струму на 2400 Ватт. За доплату можна замовити трирядний семимісний варіант, медіасистему з 12,3-дюймовим екраном, проєкційний екран, цифрове дзеркало заднього виду, вентиляцію та електрорегулювання передніх крісел, аудіосистему JBL з 14 динаміками та обробку перфорованою шкірою.

Не заощаджуватимуть на безпеці: автоматичне дальнє світло, адаптивний круїз-контроль, системи контролю смуги, розпізнавання пішоходів та дорожніх знаків, контролю «сліпих» зон та попередження про перехресне зіткнення не вимагатимуть доплати.

У Північній Америці новий Land Cruiser Prado з’явиться у 2024 році. Вже оголошено, що стартову ціну намагатимуться утримати в межах 50 тисяч доларів.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.