Журналісти іспанського видання km77 протестували новий електричний седан BMW i5, якому кинули виклик традиційним «лосиним тестом». У рамках заїздів машина повинна різко перелаштуватися до сусідньої смуги руху, як при зустрічі зі справжньою твариною, і повернутися назад у свою смугу.
На журналістському тесті опинився базовий варіант седана i5 eDrive40, оснащений 340-сильним мотором на задній осі, відповідно, з заднім приводом. «Взутий» тестовий BMW у 21-дюймові шини Continental EcoContact 6Q.
Подолати залікову вправу на швидкості 77 км/год автомобілю не вдалося. Втриматись у коридорі з конусів у «лосиному тесті» німецькій моделі вдалося лише на швидкості 73 км/год. І це повільніше значно більшого BMW XM, що показав заліковий результат при 74 км/год.
Експерти підкреслили, що BMW i5 поєднує дуже точні реакції, які можуть навіть перевершувати очікування середньостатистичного водія. При цьому ходова частина має відточені налаштування, а помічники мають оптимальні установки – електроніка не втручається до останнього, дозволяючи людині за кермом контролювати ситуацію.