Smart презентував свій перший серійний кросовер

Компанія Smart презентувала у Берліні свій перший серійний кросовер – електричний #1. Це також перший Smart, розроблений спільними зусиллями Mercedes-Benz та Geely, а ще це найбільший автомобіль в історії бренду.

Серійний Smart #1 побудований на базі торішнього концепту, в якого він і перейняв зовнішність, хоч і з деякими коригуваннями. За дизайн відповідав Mercedes-Benz, що підтверджує бейдж на середній стійці. Кросоверу дісталися краплеподібні матричні фари та ліхтарі аналогічної форми, безрамкові двері та заховані в корпус ручки з електроприводом. Серед відмінностей від шоу-кара – великі зовнішні дзеркала, зменшені з 21 до 19 дюймів диски, повітропроводи спереду й традиційні задні двері. Обтічний кузов може похвалитися винятковим коефіцієнтом аеродинамічного опору Cd на рівні електричного Mercedes-Benz EQA – 0,29.

Салон розрахований на п’ятьох. Між передніми кріслами – високий центральний тунель, а на передній панелі розташована мініатюрна панель приладів діагоналлю 9,2 дюйма та екран мультимедійної системи на 12,8 дюйма. Також є проєкційний дисплей для водія. 75% усіх електронних пристроїв отримують оновлене програмне забезпечення «по повітрю». Диван другого ряду складається в пропорції 60:40, причому подушки можна переміщувати поздовжньо в межах 13 сантиметрів, регулюючи об’єм багажника в діапазоні від 273 до 411 літрів. Для кабелю передбачили окремий відсік на 15 л – він розташований під капотом.

В оснащення Smart #1 увійшли двозонний клімат-контроль, розумний голосовий помічник, аудіосистема з 13 динаміками, фонове підсвічування з 64 кольорами на вибір і комплекс Smart Pilot з адаптивним круїз-контролем і функцією Stop&Go.

В основі кросовера – «відкрита архітектура» SEA (Sustainable Experience Architecture). Вона створена Geely спеціально для «електричок» холдингу. Задньоприводний кросовер оснащений одним електромотором, який розвиває незвично великі для бренду Smart 272 к.с. та 343 Нм крутного моменту. Живиться мотор від літій-іонного акумулятора ємністю 66 кВт-год, що забезпечує 420-440 кілометрів запасу ходу. Доступна швидка зарядка від термінала потужністю 150 кВт.

Виробництво нової моделі налагодять у Китаї. На першому етапі кросовер продаватиметься у КНР та Німеччині, але не виключено, що модель з’явиться й в інших країнах Європи. Ринковий дебют відбудеться до кінця року.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.