Stellantis готовий позбутися брендів, які не приносять прибуток. Три роки тому корпорація обіцяла інвестувати у всі свої 14 марок, але тепер, за словами гендиректора Stellantis Карлоса Тавареса, від нерентабельних компаній настав час позбутися.
Які саме марки можуть потрапити «під ніж», поки достеменно невідомо. Мабуть, таким великим як Fiat, Opel/Vauxhall, Peugeot, Citroen, Jeep та Ram зникнення не загрожує. Те саме стосується Alfa Romeo, яку Таварес нещодавно назвав «найбільшою перлиною» концерну. Інші ж тією чи іншою мірою знаходяться в зоні ризику.
За даними інсайдерів, Stellantis може спробувати продати Maserati та закрити Lancia або DS. Останній також був серед кандидатів на продаж китайцям: навесні повідомлялося, що партнер Stellantis з КНР запропонував купити один з французьких брендів, яких у корпорації всього три — Citroen, Peugeot та DS. Тоді ж Таварес зізнався, що пропозиції скоротити кількість марок надходять постійно.
Також у небезпеці знаходяться Dodge та Chrysler. Особливо враховуючи те, що лінійка останнього після завершення виробництва седана 300С зараз представлена лише однією моделлю — мінівеном Pacifica, який також вже застарів. Крім того, чутки про ліквідацію Chrysler ходять не перший рік.