Концерн Stellantis розповів про оновлення всіх пасажирських та вантажних венів Citroen, Peugeot, Fiat, а також Opel. У концерні вважають, що це допоможе витіснити Ford з позиції лідера глобального ринку легких комерційних автомобілів.
Найбільш помітно оновилися невеликі вени. Так, Citroen Berlingo отримав інше оформлення передньої частини з вузькою решіткою радіатора та оновленим логотипом бренду, Peugeot Partner отримав інший «ніс» та іншу головну оптику, Fiat Doblo візуально практично не змінився, а Opel Combo отримав нову решітку радіатора у фірмовому стилі.
Салон всіх невеликих венів оновився однаково: комерційні моделі отримали нову віртуальну панель приладів, простим версіям дістався новий майданчик для розміщення смартфона, а топовим версіям – 10-дюймовий сенсорний екран мультимедійної системи. Відомо, що Citroen Berlingo, Peugeot Partner, Fiat Doblo та Opel Combo пропонуватимуться у двох варіантах довжини.
У Stellantis зазначили, що у маленьких венів, як і раніше, будуть бензинові та дизельні двигуни, а також електрична «начинка» (залежно від ринку). Характеристики тягової батареї автогігант поки не розсекретив, але повідомив, що запас ходу у «зелених» компактів зріс на 48 км – до 330 км. Виробник підкреслив, що далекобійність Citroen e-Berlingo, Fiat E-Doblo, Opel Combo Electric та Peugeot e-Partner збільшилася не на шкоду вантажності цих моделей.
Середньорозмірні легкі комерційні автомобілі концерну теж здобули свою порцію обновок. Так, Citroen Jumpy, Peugeot Expert, Fiat Scudo та Opel Vivaro отримали нове оформлення передньої частини відповідно до фірмового стилю брендів. У салоні з’явилася 10-дюймова цифрова панель приладів та інший екран мультимедійної системи.
Техніка середніх венів залишилася незмінною: є й двигуни внутрішнього згоряння, й електрична «начинка» (з акумуляторами ємністю 50 та 75 кВт-год та максимальним запасом ходу 338 км). Виробник також запропонує виконання зазначених моделей, що працюють на водневих паливних елементах, їх далекобійність складає 402 км, а на дозаправлення потрібно лише п’ять хвилин.
Великі фургони Stellantis – Citroen Jumper, Peugeot Boxer, Fiat Ducato та Opel Movano – під час оновлення були повністю інтегровані один з одним. Екстер’єр освіжили завдяки новим бамперам, а салон залишився практично незмінним (розширилися функції підключення). Комплекс безпеки цих комерційних автомобілів тепер включає адаптивний круїз-контроль, систему утримання в смузі тощо.
Електричні версії всіх вказаних моделей оснащуються тяговою батареєю ємністю 110 кВт-год, а максимальний запас ходу становить 418 км. Їхня вантажність складає 1,5 тонни. Щоб «заправити» акумулятор від 0 до 80% потрібно менше ніж година. Відомо, що версії венів на паливних елементах з запасом ходу майже 500 км дебютують у 2024 році.