Усі 14 автовиробників, що входять до Stellantis, залишаться у складі концерну – навіть збиткові. Про це стало відомо завдяки новій заяві керівництва концерну, яка нещодавно мала намір продати або зовсім відмовитися від нерентабельних брендів.
Лише місяць тому глава Stellantis Карлос Таварес натякав, що концерн вже не може дозволити собі утримувати бренди, які не дають прибутку. Серед найімовірніших кандидатів на виліт експерти називали Maserati, Lancia та DS Automobiles. Першій передбачали продаж, двом іншим — закриття. При цьому принаймні щодо Lancia прогноз викликає питання, оскільки марка нещодавно отримала шанс на відродження та представила нові моделі. Оновлює лінійку і Maserati.
Також у зоні ризику опинилися Chrysler та Dodge. Асортимент першого після завершення виробництва седана 300C звівся до однієї моделі – мінівена Pacifica. З другим після появи кросовера Hornet ситуація змінилася на краще, хоча модель і є переробленим Alfa Romeo Tonale.
Інші брендам зникнення або продаж не загрожують, казали експерти. Fiat, Opel/Vauxhall, Peugeot, Citroen, Jeep та Ram цілком конкурентоспроможні, а Alfa Romeo Карлос Таварес взагалі нещодавно назвав «найбільшою перлиною» концерну.