Компанія Toyota представила нове покоління кросовера RAV4. Японці не стали змінювати платформу TNGA-K, зберегли впізнаваність кузова та 2,5-літровий «атмосферник».
RAV4 пішов шляхом Camry XV80 і уникнув революції: колісна база не змінилася (2690 мм), а перевага над попередником по довжині та висоті становить лічені міліметри.
Відтепер покупці зможуть вибирати з трьох видів дизайну кузова: базового (Core), позашляхового (Rugged) та спортивного (Sport). Різні «обличчя» – заслуга варіативності оформлення переднього бампера з інтегрованою решіткою радіатора. Фішка кросовера шостого покоління – чорна планка під заднім склом, яка підкреслює оформлення світлодіодних ліхтарів. Ще одна новація – відсутність логотипів Toyota ззаду і назва моделі прописом великим шрифтом.
Особливість «позашляхової» версії Woodland — інша оптика з жовтими секціями денних ходових вогнів і прямокутними світлодіодами Rigid Industries у бампері, потужні рейлінги на даху, практичний нефарбований пластик не тільки по периметру кузова, але й на бамперах, «зубасті» шини та збільшений на 13 мм дорожній просвіт. Повний привід для такої Toyota RAV4 є обов’язковим.
Нарешті, пакет GR Sport додає розвинені бампери, нефарбовані вставки на кузові замінюються на глянцеві, є повний антихром. Інші прикмети «підігрітої» версії — чорний дах, 20-дюймові багатоспицеві диски, червоні гальмівні супорти, спойлер на п’ятих дверях, занижена на півтора сантиметра підвіска, а також перекалібровані амортизатори та кермо.
Toyota заявляє, що платформа TNGA-K модернізована, точки кріплення ходової частини та з’єднання кузова посилені для підвищення жорсткості конструкції. Також японці застосували особливий клей, який знижує вібрації та покращує шумоізоляцію.
Від базової версії Toyota RAV4 з класичним «автоматом» відмовилися: відтепер покупці можуть вибирати між класичним (HEV) та плагін-гібридами(PHEV) з електромеханічним варіатором eCVT.
Обидва гібриди мають в основі на 2,5-літровий атмосферний двигун. У передньопривідній версії пікова віддача системи складає 229 к.с., у повнопривідній з окремим електромотором ззаду – 239 к.с. Плагін-гібрид буває тільки повнопривідним і видає 324 к.с. Порівняно з минулим поколінням силові установки стали трохи потужнішими завдяки новому блоку управління трансмісією та переходу на напівпровідники з карбіду кремнію. Також модернізовано батарею та електросистему: плагін-гібрид проїжджає без активації ДВЗ до 80 кілометрів (+13 км), а час заряджання з 10% до 80% від «суперчарджера» CCS скоротився до 30 хвилин.
У салоні кросовера – сенсорна мініреволюція. З одного боку, залишилося класичне мультикермо з аналоговими кнопками, а на центральному тунелі вистачає «гарячих» клавіш. З іншого боку, Toyota відмовилася від окремого блоку клімат-контролю з шайбами регулювань, а практично весь інтерфейс «зав’язаний» на екран (діагональ 10,5 або 12,9 дюйма). У минулому залишилися й класичні шкали приладів, приховані під козирком: тепер лише 12,3-дюймова віртуальна панель без захисту від сонця.
Святу святих – олдскульний нефіксований селектор трансмісії – Toyota зберегла лише на «позашляховій» версії, решті доведеться звикати до мініатюрного джойстика. А ось шайбу вибору їздових режимів Drive Mode взагалі прибрали: тепер активувати меню можна кнопкою, але змінювати налаштування доведеться через екран. Натомість з’явився проєкційний дисплей, нове програмне забезпечення, а аудіосистема може мати до дев’яти динаміків JBL.
Комплекс систем активної безпеки Toyota Safety Sense на новому RAV4 перейшов у четверте покоління, але функціонал незмінний, хіба що завдяки апаратному та програмному апгрейду реакція на небезпечні ситуації стала точнішою.
В салонах дилерів новинка має з’явитися до кінця 2025 року. Залежно від ринку моторна гама може змінюватися й мати не лише гібридні варіанти.