Минулими вихідними у Франції відбулися перегони «24 години Ле-Ману». Легендарний марафон вже вп’яте виграв екіпаж заводської команди Toyota Gazoo Racing – Брендон Хартлі, Себастьєн Буемі та Ріо Хіракава.
Протягом усіх 24 годин лідерство залишалося за командою Toyota Gazoo Racing. Два екіпажі на прототипах Toyota GR010 з гібридними силовими установками показували дуже близький темп, і більшу частину гонки дві Toyota постійно змінювали одна одну на чолі пелотона. Проте доля «золота» вирішилася не в очному поєдинку двох екіпажів: вранці 12 квітня, коли за кермом Toyota під номером «7» знаходився Хосе Марія Лопес, на цій машині виникли проблеми з електричною частиною гібридної силової установки. Аргентинцю вдалося довести машину до боксів і проблему змогли вирішити, але на трасу болід виїхав з відставанням на коло.
А ось болід під номером «8» відпрацював усі 24 години ідеально й приніс «золото» Ле-Мана новозеландцю Брендону Хартлі, швейцарцю Себастьяну Буемі та японцю Ріо Хіракаві. Екіпаж Toyota під номером “7” фінішував другим.
Обидві машини приватного колективу Glickenhaus Racing були швидкими та надійними, але не могли зрівнятися за швидкістю з Toyota. Екіпаж австралійця Райана Бріско, британця Річарда Вестбрука та француза Франка Маййо посів третє місце з відставанням у п’ять кіл. Другий екіпаж команди потрапив у невелику аварію та фінішував на четвертій позиції з відставанням у десять кіл.
А ось французька команда Alpine виступила дуже невдало. Її єдиний екіпаж зіткнувся з неполадками в коробці передач і закінчив гонку лише на 23-й позиції з відставанням від переможців у 18 кіл.
90-й за рахунком марафон «24 години Ле-Ману» пройшов з мінімальною кількістю сходів – з 62 екіпажів, що стартували, фінішний прапор побачили 53. Позначилася сприятлива погода, оскільки марафон пройшов без опадів, що рідкість для Ле-Ману.