Міністерство громадської безпеки Китаю розглядає поправки до національних стандартів для автотранспорту. Нові правила покликані приборкати потужність електромобілів та знизити аварійність на дорогах.
Головним нововведенням стане програмне обмеження динаміки розгону. Згідно з проєктом «Технічних умов безпеки експлуатації автотранспортних засобів», при запуску двигуна легкові автомобілі повинні розганятися до 100 км/год не менше ніж за 5 секунд. Це спрямоване на мінімізацію ризиків, пов’язаних з надмірно різким прискоренням.
Особлива увага приділяється безпеці електромобілів. Проєкт пропонує оснащувати їх системою запобігання неправильному натисканню на педаль, яка обмежуватиме потужність при зупинці або русі на малій швидкості. Крім того, електромобілі повинні автоматично відключати живлення при серйозних аваріях, які характеризуються різкою зміною швидкості або спрацюванням подушок безпеки.
Нові норми також посилюють контроль за станом тягових батарей. Транспортні засоби зобов’язані відстежувати стан елементів, попереджати пасажирів про перегрівання акумулятора та забезпечувати безпечне відведення тиску у разі займання.
Автовиробникам наказано блокувати розважальний відеоконтент на центральних екранах під час руху, щоб водії не відверталися від дороги. Також вводиться обов’язкова наявність механічних ручок на дверях та автоматичне відчинення замків при аварії.
При цьому нові правила не забороняють можливість розгону швидше за 5 секунд. Вони лише встановлюють такий дефолтний режим, але водій може його змінювати додатковими діями.
Важливо також додати, що станом на зараз проєкт все ще знаходиться на стадії громадського обговорення.

