У жовтні український автомобільний ринок порадував позитивною динамікою. Вперше з серпня 2024 року було зафіксовано реалізацію 8 тисяч новеньких автомобілів.
Головний драйвер зростання – це завершення пільг на електромобілі наприкінці 2025 року, що спричинило певний ажіотаж. Побачивши, що клієнт пішов, трейдери підняли ціни на автомобілі в наявності в середньому на 2-3 тисячі доларів.
У жовтні марка BYD знову стала №1 на українському ринку, реалізувавши 1200 авто за місяць – вперше неофіційні дилери продали так багато автомобілів одного бренду. До речі, цей обсяг виявився значно більший, ніж у Toyota, яка вже котрий місяць займає другу сходинку. Третім був Volkswagen, але знову ж завдяки постачанню “електричок” з Китаю, а не через офіційні продажі.
У справжній безкомпромісній боротьбі зійшлися у жовтні Skoda та Renault. Обидва бренди вивели цього року на український ринок свої новинки, але Skoda виявилася успішнішою.
Ще одна цікава боротьба спостерігається у преміумсегменті між BMW, Audi та Zeekr. Так, цей китайський виробник вже претендує на гаманці колишніх власників “Великої німецької трійки”, хоч не відсвяткував навіть п’яту річницю свого існування. Але попит на Zeekr доволі високий, що дало йому змогу перевершити показники Audi та підійти до показників BMW.
Отже, у жовтні український авторинок зріс на 34,5% у порівнянні з минулим роком У порівнянні з вереснем цього року зростання становило +18,7%. Таким чином, за 10 місяців український ринок вже перебуває у позитивній зоні (+3,18%) і впевнено рухається до ще результативніших місяців кінці 2025 року.

