В електричного седана Xiaomi SU7 відмовили гальма. На евакуаторі його доставили до дилерського центру, де з’ясувалося, що причиною став програмний збій. У самій компанії прокоментували інцидент, назвавши його «подією гранично малої ймовірності, яку вдалося усунути».
Власнику, що зіткнувся з проблемою, запропонували компенсувати всі понесені витрати у випадку, якщо він відмовиться від свого SU7 та вирішить поміняти його на новий автомобіль. Зокрема, буде сплачено евакуацію, повернуто вартість покупки та сплачено період очікування.
Попри те, що цей інцидент начебто вичерпаний, кількість скарг, що надійшли на Xiaomi SU7 з початку продажу, може змусити деяких задуматися про доцільність покупки цієї моделі. Відомо, що китайці вже масово скасовують попереднє замовлення – від придбання машини відмовляється кожен другий клієнт.
Тижнем раніше інший SU7 вийшов з ладу майже відразу після покупки – власник встиг від’їхати від дилерського центру всього на 40 кілометрів. Машина просто заблокувалася під час руху через несправність силової електроніки та зупинилася. Співробітники Xiaomi, які прибули на місце події, не змогли встановити причину того, що сталося, і відправили електромобіль назад на завод.
У виробництві електромобілів Xiaomi на заводі в Пекіні практично не залучені люди, лише на етапах зварювання та фарбування, а ось за кузов відповідають виключно роботи. На першому етапі потужність заводу становитиме до 150 тисяч машин на рік, а в майбутньому досягне 300 тисяч завдяки високому ступеню автоматизації процесів.