На автосалоні в Нью-Йорку дебютував Volkswagen Tiguan у північноамериканському варіанті. Як і очікувалося, для США кросоверу надали сучаснішу «техніку», ніж для інших ринків.
Під капотом нового американського Tiguan – дволітровий 4-циліндровий турбомотор, який видає 271 к.с. потужності та 349 Нм крутного моменту. Однак такий агрегат дістанеться лише кросоверу у виконанні SEL R-Line Turbo. Інші варіанти, які Volkswagen покаже наприкінці року, будуть менш продуктивними.
Щоб збільшити віддачу на 67 к.с. і 69 Нм, Volkswagen встановив більший турбонагнітач, нові міцніші поршні, шатуни та колінчастий вал з азотованої сталі. Паливний насос здійснює упорскування під тиском 500 барів. Коробка передач – 8-ступеневий «автомат», а привід – повний 4Motion.
Американський Tiguan від бампера до бампера налічує 4,7 метра. Ширина дорівнює 1,8 метра, висота – 1,7 при 2,8-метровій колісній базі. SEL R-Line Turbo за замовчуванням оснащується 20-дюймовими колісними дисками, а кузов, якому дизайнери постаралися надати спортивного вигляду, можна пофарбувати в зелений Avocado Green, світло-сірий Sandstone Uni або блакитний Monterey Blue Pearl.
У салоні топверсії — оздоблення з натурального дерева, оббивка зі шкіри Varenna та новий комплекс з двома роздільними екранами. Діагональ центрального дисплея – 15 дюймів, панелі приладів – 10,25 дюйма. Також в оснащення входять клімат-контроль, електрорегулювання, підігрів, вентиляція та масаж передніх крісел.