10 п’ятирічних машин, які вигідно купувати вживаними

Фахівці iSeeCars на основі аналізу приблизно 1,1 мільйона автомобілів 2018 модельного року, проданих на вторинному ринку США з листопада 2022 року по жовтень 2023 року, склали список машин, які вигідно купувати вживаними, а не новими.

У цьому переліку представлені виключно дорогі преміальні моделі. Якщо велика втрата вартості може стати поганою новиною для їхніх перших власників, то для других це дуже привабливо.

Maserati Quattroporte

Шосте покоління італійського седана з’явилося 2013 року й було оновлено двічі — 2016-го та 2020-го. У середньому за п’ять років модель втрачає 64,5 відсотка вартості або 90 588 доларів.

BMW 7 Series

Німецький седан у кузові G11/G12 дебютував 2015-го та оновився 2019-го, а торік поступився місцем новому поколінню. За п’ять років автомобіль стає доступнішим у середньому на 61,8 відсотка або на 72 444 долари.

Maserati Ghibli

Італійський седан представлений у 2013 році й з того часу двічі модернізований — у 2017-му та 2020-му. Середня втрата вартості за п’ять років – 61,3 відсотка (58 623 долари).

BMW 5 Series (гібрид)

Баварський бізнес-седан у кузові G30 представлений у 2016-му, оновлений у 2020-му та знятий з виробництва цього року. Гібридна версія втрачає в середньому 58,8 відсотка (37 975 доларів) за п’ять років. При цьому модифікації з традиційними двигунами внутрішнього згоряння трохи ліквідніші: за той самий період вони дешевшають на 55,3 відсотка або на 39 856 доларів.

Cadillac Escalade ESV

Четверте покоління американського позашляховика з’явилося 2014 року та пішло у відставку 2020-го. Подовжена версія ESV втрачає 58,5 відсотка від ціни або 63 885 доларів. Однак стандартна модифікація дешевшає трохи менше – на 56,5 відсотка (59 093 долари).

BMW X5

Четверте покоління кросовера з’явилося 2018-го й оновилося цього року. За п’ять років машина стає доступнішою на 58,2 відсотка або на 44 828 доларів.

Infiniti QX80

Нинішнє покоління представили 2010-го: тоді позашляховик ще називався QX56. Через три роки його оновили та перейменували. З того часу модель ще двічі модернізували — 2017-го та 2020-го. За п’ять років автомобіль втрачає 58,1 відсотка (47 399 доларів) від ціни.

Maserati Levante

Перший кросовер Maserati марки побачив світ 2016 року й оновився 2020-го. Втрата вартості становить у середньому 57,8 відсотка або 55 858 доларів.

Jaguar XF

Друге покоління британського седана з’явилося 2015-го й оновилося три роки тому. Автомобіль втрачає 57,6 відсотка (39 720 доларів) від ціни.

Audi A7

Друге покоління німецького ліфтбека представлено п’ять років тому. За цей час модель в середньому втратила 57,2 відсотка вартості або 48 917 доларів.

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити. А ще ми є у TikTok.