Європейський офіс компанії Ford презентував оновлений Focus четвертої генерації. Від попередника модель відрізняється екстер’єром, змінами в салоні, а також може похвалитися новою трансмісією.
Оновлений Ford Focus отримав перероблену передню частину кузова. Вже в базовому виконанні для моделі доступна світлодіодна оптика, а за доплату запропоновані адаптивні фари. Крім того, «Фокус» відрізняється від попередника іншою решіткою радіатора, яка складається з вертикальних смуг, новим капотом, а також бампером, виконаним в спортивному стилі. Емблема марки тепер розташована посередині решітки.
Задня частина залишилася практично незмінною. Ліхтарі зберегли свою форму, проте отримали новий світлодіодний малюнок. У салоні – цифрова панель приладів діагоналлю 12,3 дюйма сусідить з 13,2-дюймовим центральним тачскріном. Тепер на Focus ставлять мультимедійну систему Sync 4, яка підтримує Android Auto та Apple CarPlay, оновлюється «по повітрю», управляється голосом і відкриває доступ до онлайн-сервісів Connected Navigation та Ford Secure. Кнопок під дефлекторами вентиляції на центральній консолі стало менше, причому інженери прибрали навіть поворотну ручку для регулювання гучності.
У моторній гамі новинки збереглися літрові бензинові двигуни EcoBoost потужністю 100, 125 і 150 к.с. Обидва поєднуються з 8-ступеневим «автоматом» або 6-ступеневою механічною трансмісією. Оновлені моделі також доступні з помірно-гібридними силовими установками, віддача яких становить 125 і 155 к.с. Однак тепер подібні агрегати комплектують не тільки 6-ступеневою «механікою», а й 7-ступеневим «роботом» PowerShift з двома зчепленням.
Для виконання ST вперше доступний зелений колір кузова Mean Green, нові спортивні сидіння, розроблені підрозділом Ford Performance, а також легкосплавні диски іншого дизайну. Рухає «підігріту» версію моделі 280-сильна бензинова «турбочетвірка» в поєднанні з 7-ступеневим «роботом».
Продажі оновленого сімейства Ford Focus на європейському ринку почнуться в першому кварталі 2022 року.