Genesis розкрив характеристики нового G90

Наприкінці минулого місяця Genesis оприлюднив фотографії екстер’єру нового G90, а тепер нам показали салон та повідомили характеристики автомобіля.

Габарити стандартної моделі – 5275×1930×1490 мм, колісна база – 3180 мм. Таким чином, G90 став на 70 мм довшим, на 15 мм ширшим і на 5 мм нижчим за попередника, відстань між осями збільшилася на 20 мм. Подовжену версію, навпаки, вкоротили з 5495 до 5465 мм, а колісна база зменшилася на 80 мм у порівнянні з попередником – до 3370 мм.

Для звичайного Genesis G90 поки що анонсований тільки один мотор – 3,5-літровий бензиновий V6 на 380 к.с. і 530 Нм, який поєднується з 8-ступеневим «автоматом». Привод може бути заднім або повним. У довгобазного, суто повноприводного седана, такий самий двигун буде доповнений електричним нагнітачем, але параметри віддачі корейці не розкрили.

Серед іншого, флагман преміального підрозділу Hyundai отримав:

  • керовані задні колеса, що повертаються на 4 градуси на низьких швидкостях та на 2 градуси – на високих;
  • предиктивну пневмопідвіску, яка використовує фронтальну камеру та навігацію та в залежності від дорожніх умов автоматично збільшує кліренс на 10 мм на передній осі або на 25 мм на обох осях;
  • шосейний автопілот з системою виявлення рук на кермі;
  • автопаркування з дистанційним керуванням.

Водійський інтерфейс нового G90 включає два монітори та проєкційний дисплей. Система ідентифікації за допомогою відбитка пальця дозволяє не тільки запускати двигун, але й завантажувати персональні налаштування та здійснювати платежі. У флагманському седані доступне бездротове оновлення програмного забезпечення для цифрових приладів, навігації, гальмівної системи, рульового управління, підвіски, подушок безпеки та асистентів водіння.

Передні крісла мають чотири програми масажу та автоматично підкачують повітря у бічні камери при активації спортивного режиму або при досягненні 130 км/год – для збільшення бічної підтримки. Для задніх пасажирів передбачені індивідуальні 10,2-дюймові дисплеї, нахил яких автоматично змінюється в залежності від налаштувань крісел. На центральній консолі розташована ще одна 8-дюймова сенсорна панель для керування кліматом, освітленням та іншими функціями. У заднього правого сидіння є розкладна підставка для ніг.

В оздобленні інтер’єру використані шкіра, дерево, карбон, скло, метали, а також матеріали Newspaper Crown Wood та Newspaper Stripe Wood, отримані шляхом перероблювання макулатури, у тому числі – газет. До того ж G90 першим серед моделей бренду отримав систему ароматизації салону та систему Mood Curator – щось на кшталт мерседесівського «комфорт-контролю» Energizing. Вона пропонує на вибір чотири режими «керування настроєм» пасажирів, контролюючи запахи, масаж, підсвічування, електричні шторки на задніх вікнах та акустику Bang & Olufsen із 23 динаміками.

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити. А ще ми є у TikTok.