На автосалоні в Гуанчжоу розкрили подробиці про Mazda CX-50 HEV. Виявилося, що бензоелектричну силову установку модель успадкувала у Toyota RAV4.
Mazda не афішувала партнерство з Toyota, але в документах характеристики силової установки точно збігаються з RAV4 HEV. Атмосферний двигун робочим об’ємом 2487 см3 (178 к.с., 221 Нм) поєднується з електродвигуном (120 к.с., 202 Нм), повнопривідні кросовери позаду мають ще один електромотор (54 к.с., 121 Нм).
Пікова віддача гібрида Mazda – 218 «конячок», витрата палива становить 5,1-5,56 літра на 100 кілометрів у змішаному циклі. Порівняно зі звичайними бензиновими CX-50 з «атмосферниками» Mazda та 6-ступеневим «автоматом» економія досягає 25-30 відсотків. Покупці зможуть обирати між чотирма комплектаціями.
Цікаво, що Mazda CX-50 HEV дешевша, ніж аналог від Toyota. За межами Китаю ця модель не продаватиметься.