SsangYong знову на межі зникнення

Запланований продаж компанії SsangYong не відбувся, оскільки покупець, стартап Edison Motors, не виконав свої платіжні зобов’язання в строк до 25 березня 2022 року. Отже, SsangYong розпочала пошуки нового власника.

З 2011 року 74,65% акцій SsangYong належать індійському конгломерату Mahindra & Mahindra. Навесні 2021 року стало відомо, що на тлі кризи, викликаної пандемією коронавірусу, Mahindra взяла курс на скорочення витрат, у тому числі відмовила SsangYong у фінансовій підтримці у розмірі 423 мільйони доларів. Наприкінці 2020 року, за рішенням Суду у справах про банкрутство, SsangYong перейшла під зовнішнє управління. Восени 2021 року на марку знайшовся покупець – Edison Motors з Південної Кореї. На той момент угода оцінювалася приблизно у 260 мільйонів доларів. Але Edison Motors своїх зобов’язань не виконав.

Попри своє становище, за минулий рік SsangYong виробила майже 84,5 тисячі автомобілів. Наприкінці 2021 року SsangYong показала свій перший електромобіль – Korando e-Motion, а також анонсувала середньорозмірний J100 у стилі позашляховиків Jeep. Згідно з планами компанії, якщо їй вдасться розв’язати фінансові проблеми, J100 стане на конвеєр влітку цього року, а пізніше, у 2023 році, з’явиться його електрична версія з індексом U100.

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити. А ще ми є у TikTok.