Yamaha спроєктувала водневий двигун для Toyota

Компанія Yamaha Motor на замовлення Toyota розробила V-подібну «вісімку», яка працює на водні. Для двигуна заявлена ​​потужність у 455 «конячок», що лише на 22 к.с. менше, ніж у бензинового «атмосферника» на купе Lexus RC F.

Власне й побудований водневий ДВЗ на базі 5-літрового V8 від спорткупе Lexus. Бензиновий «атмосферник» розвиває 477 к.с. і 535 Нм крутного моменту, а його воднева версія – 455 к.с. і 540 Нм, які доступні на 3600 об/хв. Новий тип пального потребував заміни інжекторів, головки блоку циліндрів, впускного колектора та багато чого іншого. Але особливо японці пишаються тим, що їм вдалося зберегти характерне «бурчання» 8-циліндрового агрегату.

За словами інженера відділу автомобільних розробок Центру технічних досліджень Yamaha Такеші Ямада, водневі двигуни мають «цікаві технічні характеристики». Можливо, вони навіть «природніші та зрозуміліші», ніж ДВЗ на бензині, тому їх не можна розглядати як просту заміну традиційним моторам. Не варто забувати й про практично повну відсутність шкідливих викидів.

Чи є майбутнє у водневих ДВЗ, поки незрозуміло. Але Toyota повернулася до ідеї використовувати скраплений газ у поршневих двигунах близько трьох роки тому і навіть випробувала технологію у перегонах, обладнавши таким ДВЗ хетчбек Corolla Sport. Потім компанія збудувала прототип GR Yaris H₂. Конструктивно це «турботрійка» G16E-GTS об’ємом 1,6 літра від звичайного хетчу, з тією різницею, що баки та процес заправки тут уніфіковані з седаном Mirai, а паливна система здатна замість бензину «перетравлювати» водень.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.