Volkswagen ID.3 – це модель, на яку німецький автогігант покладав великі надії, які поки що не виправдалися повністю. Але це Volkswagen! Чи можна порівняти його з MG 4 – продуктом бренду, який позиціює себе британським, хоча по факту є китайським?
Як MG 4, так і Volkswagen ID.3 – це автомобілі, адресовані широкому колу споживачів. Це вже не просто моделі, що демонструють можливості виробників, таки собі носії технологій – це серійні автомобілі, які покликані конкурувати не тільки з іншими електромобілями, але, перш за все, з автомобілями внутрішнього згоряння.
При довжині 4,29 метра MG 4 на три сантиметри довший за ID.3, але якщо дивитися збоку, можна побачити, що передній звис китайської моделі більший, тому більша довжина не означає більше простору в салоні. Спереду в обох моделях достатньо місця, однак пасажири Volkswagen можуть насолоджуватися кращими сидіннями – трохи більшими та з трохи жорсткішою оббивкою.
З точки зору комфорту сидінь на задньому дивані ми маємо нічию. Але не з точки зору простору для ніг – ID.3 має колісну базу 2,77 м, що майже на 7 см довше, ніж у MG. Крім того, «німець» на 4 см вище. Це дійсно відчувається в салоні, як на рівні колін, так і над головами пасажирів, навіть коли Volkswagen оснащений панорамним дахом.
Перевага Volkswagen щодо простору стосується і багажника, який, залежно від комплектації, вміщує на 35-102 л більше. Також тут можна змінювати висоту подвійної підлоги. У MG, однак, завантажувальна крайка на 6 см нижча. Жодна з моделей не має переднього багажника, що дуже прикро, тому що це було б краще місце для кабелів або зарядного пристрою, ніж місце під підлогою багажника.
Коли справа доходить до інформаційно-розважальних систем, Volkswagen справляє трохи краще враження, ніж MG, хоча в жодному з цих автомобілів система не працює достатньо швидко.
Якість збирання? Не будемо піддаватися упередженням, адже салони обох моделей зібрані добротно, хоча треба визнати, що в тих закутках, куди зазвичай очі пасажирів не потрапляють, Volkswagen виглядає трохи краще, але це не кардинальні відмінності.
Але перейдімо до ефективності електромобілів. Тут ми фактично внічию. Завдяки 204 к.с. обидві моделі не залишать вас незадоволеними швидкістю прискорення, адже 100 км/год вони набирають приблизно за 8 секунд, тоді як максимальна швидкість заради запасу ходу обмежена на позначці 160 км/год. При цьому Volkswagen має набагато більший максимальний крутний момент – 310 Нм проти 250 у MG. Хоча останній на 112 кг легший, оснащений трохи більшою батареєю й має трохи більший запас ходу, хоча різниця між 385 та 358 км не надто суттєва.
В обох випадках водійський досвід міг би бути кращим, особливо якби функція рекуперації працювала ефективніше. Volkswagen не пропонує справжнього «водіння однією педаллю» – режиму, який є в багатьох електромобілях, у якому при знятті ноги з педалі газу автомобіль сповільнюється до повної зупинки, одночасно інтенсивно рекуперуючи, тобто перетворюючи кінетичну енергію автомобіля в електроенергію, що надходить до акумулятора. У режимі «B» з активним круїз-контролем Volkswagen налаштовує рівень рекуперації відповідно до умов руху. MG дозволяє вибрати один з чотирьох рівнів рекуперації (слабка, середня, сильна, адаптивна). MG має дещо вищу максимальну потужність заряджання батареї (135 кВт проти 120).
Зате MG справляє трохи гірше враження в плані систем допомоги водію – система утримання смуги руху погано працює на дорогах з нечіткою розміткою, розпізнавання знаків і обмежень швидкості також не завжди коректне. І тільки Volkswagen може автоматично підлаштувати швидкість під зчитані зі знаків обмеження.
Навіть на поганому покритті обидві моделі виявилися доволі комфортними. Нерівності Volkswagen «ковтає» краще, ніж MG, у якого підвіска жорсткіша. ID.3 також виграє з точки зору характеристик рульового управління, які у його китайського конкурента чимось схожі на комп’ютерний симулятор..
Висновок
У нашому порівнянні Volkswagen ID.3 перевершує MG 4 за кількома параметрами – у нього трохи просторіший салон, цікавіші їздові відчуття та краща (хоча й далеко не ідеальна) інформаційно-розважальна система. Однак між цими автомобілями не існує величезної різниці, проте у MG 4 є дуже вагома перевага – він дешевше!