Тест-драйв Changan CS35 Plus. Не показовий приклад

В Україну прийшов китайський бренд Changan. Наразі його модельний ряд представлений трьома дуже різними кросоверами, кожен з яких заслуговує на окрему розмову. Але почнемо, що логічно, з найменшого та найдоступнішого – CS35 Plus.

Як виглядає

Неможливо помилитися з країною походження цього автомобіля, вперше побачивши його. Changan CS35 Plus цілком та повністю відповідає сталому уявленню про китайську школу дизайну. Це і не гарно, і не погано. Просто факт. Він може вам подобатися, може не подобатися – справа смаку. Але аж ніяк не можна дорікнути йому за відсутність гармонійності, цілісності та цікавих рішень, які привертають увагу.

Наприклад, тема літери Y тут розкрита повністю – вона прослідковується у головній оптиці, на бампері, у задніх ліхтарях. Також чіпляє погляд вставка на задній стійці з логотипом Changan. Але найбільш контроверсійним є елементи над колісними арками, які нагадують чи то ручки, чи та катафоти… Не знаю. Але певної брутальності ці елементи додають.

Як на мене, CS35 Plus виглядає як маленький, милий, але позашляховичок. І яскраві червоний колір кузова йому дуже пасує. Я б не став купувати якісь темні – зникне родзинка, хоча залишаться кольорові червоні акценти.

Що всередині

Не сказати, щоб салон Changan CS35 Plus мене чимось здивував, але й не розчарував. Тут відносно типове компонування з непоганою ергономікою, вистачає м’яких пластиків, шкірзам на сидіннях, багато місця для автомобіля В-класу, причому на другому ряді також. Ба більше, задній диван з підігрівом, підлога майже рівна, а передні крісла встановлені високо, тому під них можна підсунути ноги, щоб було зручніше у далекій подорожі.

Багажник маленький, з великою завантажувальною висотою, але іншого очікувати було не варто. Заявлено 403 літри, але це неправда. Можливо, китайці рахували під саму стелю, але по факту літрів 250-300, не більше. Електроприводу, звісно, немає, адже це бюджетний кросовер.

Власне, його бюджетність місцями парадоксальна, адже, з одного боку, у вас шкірзам на сидіннях, підігріви, частковий електропривід сидіння водія (тільки вперед-назад) та інші опції, властиві автомобілям дорожчим, а з іншого боку – жалюгідна економія на підсвітці. Її немає ні на дверях, ні на кермі, ні біля дзеркал на протисонцевих козирках. Вночі дуже важко намацати потрібну кнопку, не натиснувши непотрібні. Навіть «аварійка» темна. Дякую, хоча б кнопки кліматичної системи підсвітили.

Пристібатися можна й до мультимедійної системи. Вона дуже повільно працює, не підтримує Android Auto та Apple CarPlay, не запам’ятовує налаштування радіо, що просто бісить. Дійшло до того, що я вирішив їздити в тиші, аби тільки не тицяти постійно в той екран. Та й якість аудіосистеми, скажімо так, посередня, тому втрата не велика. Добре хоч шумоізоляція більш-менш нормальна для цього цінового сегмента.

Що стосується водійського простору в цілому, то особливих зауважень у мене немає, в тому сенсі що зручну посадку за кермом підібрати не складно, оглядовість гарна. Цифрова панель приладів достатньою мірою інформативна, не відблискує навіть у сонячний день.

Як їде

Технічна частина Changan CS35 Plus доволі проста. Автомобіль побудовано на передньоприодній платформі зі стійками McPherson спереду та балкою ззаду. Під капотом – 1,4-літрова бензинова «турбочетвірка» з безпосереднім впорскуванням, 150 «конячками» та 255 Нм крутного моменту. Працює двигун у парі з 7-ступеневим «роботом» з двома зчепленнями.

Абсолютно адекватна силова установка для цього компактного автомобіля з погляду на характеристики. Але є одне але – дуже важко плавно рушити з місця, тому що роботизована трансмісія смикає автомобіль на першій передачі як DSG у найгірші для себе роки. Тут ідеально виглядав би класичний 6-ступеневий «автомат».

Але в цілому динаміки для міської експлуатації вистачає. І про реальну витрату пального у міському циклі виробник (або український імпортер) не збрехав – 10,3 л/100 км, як зазначено у характеристиках. Це багатенько для компактного передньопривідного автомобіля з турбодвигуном, особливо якщо враховувати відсутність заторів під час наших випробувань.

Ще один привід посварити Changan CS35 Plus – кермо. Воно не дає можливості відчути, що відбувається з колесами та під колесами. Нуль інформації. А тоді й задоволення від водіння автомобіля суттєво знижується. Хоча підвіску із задоволенням похвалю – вона енергоємна, комфортна та пружна рівно настільки, щоб не допускати ні вертикального розгойдування кузова, ні надмірних нахилів у поворотах. І це, нагадаю, з балкою у задній підвісці! Тобто завдатки у CS35 Plus є, але вони не до кінця реалізовані.

Висновок

Якщо сприймати цей автомобіль як бюджетний і не мати від нього надмірних очікувань, то він, напевно, не розчарує. За свої 23-24 тисячі доларів – непогана пропозиція. Тут також варто сказати, що є сенс купувати саме топову версію CS35 Plus, адже різниця в ціні між нею та базовою становить лише тисячу доларів, а оснащення незрівнянно краще.

Втім, спочатку треба гарно подумати та подивитися на конкурентів. Їх дуже багато і не тільки серед китайських брендів. За ті ж гроші можна купити, наприклад, Hyundai Venue, Opel Crossland, Renault Duster. Не загубитися поміж них для Changan CS35 Plus – надскладне завдання.

І ще один момент: не варто судити про весь Changan за одним лише CS35 Plus, адже це найдоступніша модель бренду. Щоб зрозуміти суть та можливості Changan, треба подивитися на старші моделі – CS55 Plus, а краще на Uni-K. Що ми і зробимо найближчим часом.

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити. А ще ми є у TikTok.