Тест-драйв Citroen Berlingo. Файний пиріжок

Швидкі посилання згорнути

Зазвичай подібні автомобілі в Україні використовуються для вирішення комерційних завдань, але після тест-драйву третього покоління Citroen Berlingo я знову переконався, що він цілком може бути пасажирським варіантом на кожен день.

Як виглядає

Попри те, що це «пиріжок», як називають подібні автомобілі в народі, він має доволі милий вигляд, особливо спереду, де розташована фрагментована головна оптика та великий новий 2D-логотип марки. Але варто зауважити, що у нас на тесті була максимальна комплектація – у простіших версій головна оптика не має настільки ефектного дизайну, та й передній бампер там нефарбований.

Зате, як завжди, покупець має вибір не тільки рівня оснащення, але й довжини автомобіля. Вона може бути стандартною (4410 мм) або розширеною (4760 мм). Від цього залежить як простір для пасажирів, так і об’єм багажного відділення.

В цілому ж Citroen Berlingo – це класичний компактвен, тільки доведений до рівня сучасних стандартів.

Що всередині

Французи явно намагалися знайти в одному автомобілі компроміс між комерційними потребами та пасажирським комфортом. З одного боку, тут доволі громіздка передня панель, тотальне домінування жорсткого пластику, безліч ящиків для речей, паперів тощо, а з іншого – зручні сидіння, багато місця, велика площа скління, широкі дверні отвори. Поїздки родиною або компанією друзів на такому автомобілі абсолютно приємні. Так, це неможливо порівняти з комфортом по-справжньому пасажирського автомобіля, але з урахуванням багатозадачності Berlingo – те, що треба.

Як і має бути у сучасному автомобілі, незалежно від його призначення, Berlingo має цифрову панель приладів та екран мультимедійної системи. Якість звучання аудіосистеми, скажімо прямо, не для меломанів, зате мультимедіа підтримує бездротові протоколи Android Auto та Apple CarPlay.

Ну і, звісно ж, багажник. Як для пасажирського автомобіля він просто величезний – 983 літри для короткої версії та 1538 – для довгої. А якщо потрібно перевезти щось габаритне, достатньо скласти або взагалі зняти три окремі сидіння другого ряду.

Як їде

Під капотом пасажирського Citroen Berlingo встановлено 1,5-літровий турбодизель, який в парі з механічною коробкою передач видає 100 к.с. потужності (250 Нм), а з 8-ступеневим «автоматом» – 130 «конячок» (300 Нм). Цього насправді достатньо, щоб почувати себе впевнено за кермом, особливо якщо автомобіль не завантажений. Та й не швидкість тут головна, а саме тяга, і вона є у будь-якій ситуації. При цьому витрата пального за нормальної експлуатації у місті перевищує 6 л/100 км лише у довгих заторах.

Ще приємніше, що Citroen Berlingo має ну дуже комфортну та енергоємну підвіску, яка буквально «ковтає» нерівності, ями, лежачих поліцейських тощо. Далеко не всі суто пасажирські автомобілі можуть похвалитися такою підвіскою.

Звісно, через габаритні особливості та налаштування ходової, кермо у Berlingo не надто чуйне, та й реакції шасі не миттєві, проте цілком передбачувані. Автомобіль гарно тримає дорогу, ним не складно керувати незалежно від водійського досвіду, і це дуже важливо, якщо ми говоримо про нього в контексті сімейного, коли один одного за кермом можуть міняти чоловік та жінка.

Висновок

Якщо перед вам стоїть вибір одного автомобіля, який може повноцінно використовуватися і для поїздок родиною, і для роботи, кращого варіанту за пасажирський компактвен вам не знайти. При цьому вибирати не обов’язково саме Citroen Berlingo. Якщо вам більше до вподоби марка Peugeot або Opel, ви просто звертаєтесь до відповідного дилера й отримуєте такий самий автомобіль, тільки з іншим логотипом.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook, щоб нічого не пропустити.