Тест-драйв DS 7 E-Tense. Що треба знати про плагін-гібрид

Преміальний французький кросовер DS 7 першого покоління вже знаходиться на фінішній прямій свого життєвого циклу. Через рік-два має дебютувати його наступник, але й про актуальну модель нам все ще є привід поговорити. Наприклад, нещодавно редакція «АвтоСвіту» протестувала версію плагін-гібрид, про яку вам треба дещо знати, якщо вона вам цікава.

Що змінилося

Втім, спочатку треба сказати, що пару років тому DS 7 пережив невеликий рестайлінг, який позбавив кросовер «фішки» у головній оптиці, яка вміла обертатися на знак привітання власника. Але замість неї з’явилася ефективніша матрична оптика, а також дуже стильні «сатинові» денні ходові вогні. Задні ліхтарі теж оновилися й стали довшими.

В салоні теж є зміни, але вони фактично непомітні. Звернути увагу можна хіба що на новій мультимедійній системі а-ля Citroen. Вони швидше та логічніше за попередню версію. Ну а матеріали оздоблення тут завжди були відповідними статусу преміального автомобіля. Комфорт, затишок – теж нікуди не поділися. Як і оригінальні ергономічні рішення, до яких треба звикати, на кшталт склопідіймачів на центральній консолі. Власне, про все це ми доволі детально розповідали чотири роки тому після тесту DS 7, який тоді ще мав додаток Crossback у назві. Майже все, що там написано, актуально й досі.

Особливості плагін-гібрида

Версія, яку ми тестували цього разу – плагін-гібрид, до складу якого входить 1,6-літровий бензиновий двигун з двома сотнями «конячок» та 300 Нм крутного моменту в арсеналі. Асистують йому одразу два електромотори – 110-сильний на передній осі та 113-сильний ззаду (таким чином реалізовано повний привід). Плюс літій-іонна батарея на 14,2 кВт та 8-ступеневий «автомат». Сукупна віддача гібрида – 300 к.с. та 520 Нм, що дозволяє прискорюватися з місця до першої «сотні» за 5,9 секунди.

Цифри дуже приємні, але варто враховувати, що актуальні вони лише при повністю зарядженій батареї, якої за заявою виробника має вистачати щонайменше на 60 кілометрів у суто електричному режимі. В реальності по місту в нас вийшло близько 50 кілометрів у режимі Hybrid з витратою електричної енергії на рівні 25 кВт-год та витратою пального лише 2 л/100 км. Звісно, можна отримати й кращі показники, але для цього потрібно бути ну дуже ніжним з педаллю акселератора.

В принципі, у більшості випадків такої електричної автономності на день в міських умовах має вистачати, навіть якщо DS 7 додатково витратить трохи бензину, але щоб використовувати автомобіль максимально ефективно, заряджати батарею потрібно щоночі. Це можна робити як від звичайної побутової розетки, так і від зарядної станції європейського стандарту Type 2. Оскільки приймати зарядний пристрій автомобіля може максимум 7,4 кВт-год, повний цикл заряджання батареї триватиме щонайменше 2,5 години, а в реальності більше.

Якщо не заряджати батарею, а використовувати DS 7 E-Tense не як плагін, а як звичайний гібрид, ви, по-перше, не отримаєте заявлених динамічних характеристик (розгін буде непоганим, але не винятковим), а по-друге, сильно здивуєтесь витраті пального – від 10 л/100 у місті. Для гібрида це дуже багато. Ба більше, порівняно зі звичайною ДВЗ-версією DS 7, у плагін-гібрида паливний бак на 12 літрів менше – 43 літри. Тобто запас ходу з розрядженою батареєю складе лише понад 400 кілометрів.

Але що вас точно не розчарує – це дуже комфортна адаптивна підвіска, яка в прямому сенсі аналізує дорожнє покриття попереду автомобіля й відповідним чином змінює свої налаштування. Разом з непоганою керованістю та гарною шумоізоляцію це створює щоденне задоволення від поїздок та відчуття володіння дійсно преміальним автомобілем.

Висновок

DS 7 E-Tense – красивий, комфортний та технологічний автомобіль, який за умови щоденного підтримання заряду батареї здатен бути ще й по-справжньому енергоефективним. При цьому, з урахуванням преміального сегмента та рівня оснащення, коштує він цілком розумних грошей – від 61 до 67 тисяч доларів. Конкуренти, на кшталт плагін-гібридних Volvo XC60, BMW X3 тощо, іноді незначно, а іноді й значно дорожче.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.