Всі автомобілі MG, які ми тестували раніше, мали спокійний характер. Але флагманський кросовер MG HS подарував надію. Втім, чи все так райдужно та перспективно? Спробуємо розібратися разом.
Родовід
Провісником серійного кросовера MG HS став концепт-кар MG X-motion, який відсвяткував світову прем’єру на Пекінському автосалоні у квітні 2018 року. І лише через декілька місяців світ побачила серійна машина на його базі. Китайські аналітики були впевнені, що кросоверний флагман бренду побудують на базі рамного позашляховика, але від такої архаїчної в цьому класі конструкції інженери логічно відмовилися. Вийшов традиційний кросовер на платформі зі стійками McPherson спереду та багатоважільною підвіскою ззаду.
Автовиробник не повідомляє офіційне значення дорожнього просвіту, але за нашими підрахунками він становить близько 18 см. Не рекордний показник в класі, але для впевненої експлуатації в місті та на легкому бездоріжжі вистачить. На відміну від двох початкових версій, топова комплектація має колісну формулу 4х4. Повний привод, хоч він і не дозволяє собою керувати, стане гарною підмогою на засніженій ділянці, або мокрій траві пікнікові галявини. Але говоримо ми про це теоретично, зважаючи на досвід, тому що тестова машина – в середній комплектації з переднім приводом.
Відчуваючи деяку скромність свого бренду на українському ринку, MG HS намагається похвалитися дружбою з іменитими виробниками компонентів. Наприклад, на кросовері «прописалися» шини, склоочисники та оптика виробництва європейських компаній. Віриться, що якщо MG не скупиться на співпрацю із відомими партнерами, то і з іншими технологічними ланцюжками у машини все в порядку.
Зважений підхід
Топовий MG HS за інтерактивністю салону може дати фору багатьом однокласникам. Наприклад, в сегменті кросоверів С-класу мало хто може похвалитися віртуальною панеллю приладів на 12,3 дюйма (в комплектаціях нижче – класична панель з монохромним екраном бортового комп’ютера), панорамним дахом, мультимедійною системою з 10,1-дюймовим сенсорним монітором, фоновим підсвічуванням салону на 64 кольори тощо. Але навіть в базовій версії, як і має бути, інфотеймент підтримує протоколи Apple CarPlay та Android Auto. Хоча до логіки роботи системи можна чіплятися довго.
Не обійшла стороною британський кросовер і мода перенесення управління кліматичною установкою на сенсорний екран. Хоча дизайнери інтер’єру вчинили мудро – вони не відмовилися одразу від всіх клавіш, а залишили декілька, якими можна швидко увімкнути обдування лобового скла, або обігрів заднього.
В цілому ж за наповненням кожної з трьох комплектацій відчувається певний баланс і навіть є враження, що ви отримуєте трохи більше, ніж могли б. Наприклад, оздоблення сидінь екошкірою, навіть якщо виникнуть певні претензії до її якості, є навіть в базі.
Суттєвих зауважень до ергономіки салону MG HS у нас теж не знайшлося. Поскаржитися водії високого зросту можуть хіба що на коротку подушку водійського крісла. На другому ряду пасажирам доступні порти для зарядки гаджетів і пара власних повітропроводів. Багажний відсік за замовчуванням готовий прийняти вантаж об’ємом 463 літри. Якщо скласти спинки другого ряду та підняти полку багажника у верхнє положення – отримаємо вантажний простір з рівною підлогою та об’ємом 1287 літрів.
Турбо, який везе
Українським покупцям автомобіль доступний з двома бензиновими турбомоторами. Скромніший, об’ємом 1,5 літра, видає 162 к.с. потужності та 250 Нм крутного моменту. Він доступний з 6-ступеневою «механікою» або 7-ступеневим «роботом» з двома «сухими» зчепленнями. Дволітрова «четвірка» потужністю 228 к.с. (360 Нм) пропонується виключно з 6-ступеневим «роботом» з двома «мокрими» зчепленнями.
Було б цікаво поїздити на більш потужній версії, але на момент тесту такої можливості не було, тому розповідаємо про автомобіль з 1,5-літровим турбомотором та 7-ступеневим «роботом». Двигун, до речі, доволі бадьорий. Звичайно, машина з ним не видає ураганної динаміки, але розчаровані ви не залишитесь. З місця до сотні за 9 секунд MG HS виїжджає, що вже непогано.
Що стосується апетиту, то на трасі «британець» як правило споживає близько 7-7,5 літра на 100 км пробігу. В осінньому мегаполісі з усіма «благами» у вигляді пробок і довгих черг на світлофорах потрібно бути готовим до того, що витратомір не опускатиметься нижче 8,5 л/100 км.
Для інформації: на обидва двигуни наразі поширюється незвично скромний міжсервісний інтервал першого ТО – всього 10 000 км. Але офіційний імпортер бореться над тим, щоб підняти це значення до 15 000 км.
Характер у ходової частини кросовера ближче до м’якого, ніж до жорсткого. Лежачі поліцейські та глибокі ями в асфальті машина долає безболісно і навіть комфортно. Але іноді неприємно різко сприймає стики на «бетонці», або тріщини в асфальті. Також варто відзначити непогану шумоізоляцію. Автовиробник не пошкодував матеріалів на колісні арки, тому першими «звучати» починають передні стійки, а також дзеркала заднього виду. Чутно їх на швидкості понад 100-110 км/год.
Висновок
MG HS – це добротний і зовсім не нудний автомобіль з адекватною, на наш погляд, ціною. Навіть топова версія з 2,0-літровим мотором і повним приводом обійдеться у 756 390 грн. За ці гроші на ринку запропоновані базові модифікації європейських та японських однокласників, але зі скромнішим оснащенням і слабкішими моторами. Хоча варто визнати, що через роки на вторинному ринку саме японські та європейські моделі буде простіше продати.
Хай там як, MG вже не соромиться конкурувати з більш популярними брендами. Сподіваємось, далі буде…