Тест-драйв Opel Mokka. Без викрутасів

Швидкі посилання згорнути

Opel Mokka другого покоління – вже не новачок. Він має хоч і не дуже велику, але власну групу прихильників в Україні й, начебто, все про цей автомобіль вже відомо. Але відносно нещодавно Mokka злегка оновилася, і це привід знову про неї поговорити.

Зовнішність та інтер’єр

Підкорення сердець ефектним виглядом та яскравими кольорами – ось, напевно, основна місія Opel Mokka. Другому поколінню моделі вже п’ять років, а воно все ще змушує перехожих проводжати машину поглядом, і це велика заслуга дизайнерів. Вони так гарно впорались зі своєю роботою, що навіть оновлення моделі виявилося дуже точковим і помітним лише для тих, хто гарно знав початковий вигляд машини.

А ось в салоні Mokka вже відчувається деяка «втома», адже сучасний автопром розвивається настільки стрімко, що п’ять років для інтер’єру подекуди як ціла епоха. Тут все доволі просто та лаконічно. Досі багато жорсткого пластику та глянцю, хоча останнього після оновлення стало менше, адже декоративну панель центрального тунелю замінили на сіру матову.

Втім, все необхідне тут є – два екрани (панель приладів та мультимедійний), кондиціонер, багато регулювань водійського крісла, бездротова зарядка, бездротові Apple CarPlay та Android Auto, USB-порти й навіть чорний дах, який додає інтер’єру трохи особливої атмосфери.

Сидіти за кермом в цілому зручно, хоча оптимальне положення треба пошукати й дещо звикнути до нього. Сусіду водія теж має бути доволі комфортно. А ось другий ряд, оскільки все ж йдеться про субкомпактний кросовер, логічно обмежений у просторі. Хоча найголовнішою його проблемою є не стільки простір у ногах чи над головою, скільки вузькі дверні отвори, крізь які посадка та висадка – справа не найприємніша, особливо для людей не худорлявих.

Щодо багажника, то його об’єм становить 350 літрів, чого вистачить для повсякденних міських перевезень, на кшталт великих пакетів з супермаркету. Зручно, що підлога міцна та дворівнева, тобто під основну можна покласти якісь дрібні речі, а верхня при складених спинках заднього дивану утворює більш-менш рівну поверхню. Єдиний недолік – кнопка відкриття багажних дверей встановлена дуже низько, просто над номерним знаком. Відповідно, в погану погоду вона стовідсотково буде брудна. Зате внутрішня ручка закриття багажника зроблена повноцінною, а не типовим прорізом в обшивці.

Як їде

Оновлена Mokka пропонується в Україні в єдиній комплектації та з безальтернативним 1,2-літровим 3-циліндровим турбомотором на 130 к.с. (230 Нм) у парі з 8-ступеневим «автоматом» Aisin. Для маленького та легкого кросовера цього двигуна у міських умовах достатньо – він відносно жвавий «на низах» і здатний витрачати 8-8,5 л/100 км у місті та 6-6,5 л/100 км на трасі.

Інша справа – підвіска. Вона тут типової конструкції, зі стійками McPherson спереду та балкою ззаду, але, на жаль, саме задня підвіска доволі жорстка. Та й керованість не зразкова, з трохи розмитими реакціями на роботу кермом. Особливого задоволення від водіння немає. Проте для переважної більшості «міських мешканців», яким потрібно банальне пересування з пункту А до пункту Б, це не матиме значення й сприйматиметься нормально.

З позитивного – оглядовість з місця водія гарна, шумоізоляція прийнятна та абсолютно типова для цього сегменту, а компактність автомобіля дозволяє легко маневрувати та паркуватися в обмеженому просторі.

Висновок

Opel Mokka не можна назвати видатним автомобілем або найкращим серед рівних, але серед його переваг – ефектна зовнішність та непогана комплектація за адекватну ціну (26 тисяч доларів). Втім, і недоліків вистачає, тому обов’язково потрібно особисто познайомитися з Mokka й попросити дилера про тест-драйв, щоб переконатися, чи дійсно цей автомобіль вас влаштовує.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook, щоб нічого не пропустити.