Тест-драйв Skoda Octavia А8 з 2.0 TDI. Чого від неї чекати?

Швидкі посилання згорнути

Цей автомобіль – майже ікона для українських автомобілістів, тому кожна нова генерація Skoda Octavia породжує величезну зацікавленість та неабиякі очікування. Отже, у нас на тесті нова Octavia А8 з турбодизелем 2.0 TDI на 150 «конячок» та «роботом» DSG.

У випадку зі Skoda Octavia, дизель – це надзвичайно приємні результати згоряння, а це означає, що навіть найдовший маршрут не обов’язково має бути викликом для гаманця. Дволітровий TDI потужністю 150 к.с. здається збалансованим вибором для тих, хто не жаліє педалі газу, але розраховує уникнути надмірних витрат на експлуатацію. Така Octavia – не ракета, але й зовсім не млява. Ви тільки маєте пам’ятати про невеликий паливний бак на 45 л.

То на що можна розраховувати? Ми можемо легко отримати результат нижче 5 літрів (приблизно 4,6-4,9 л/100 км) під час спокійної та досить комфортної з точки зору підвіски подорожі швидкісною трасою (принаймні трохи комфортнішою, ніж раніше, але багато чого залежить від якості покриття і розміру дисків). Якщо прискоритися, але залишитися в межах ПДР, отримаємо на 1 літр більше. Ще півлітра-літр слід додати, коли їзда зводиться до міських заторів. Для надзвичайно великого у своєму класі автомобіля це дуже хороший результат, особливо з урахуванням 7-ступеневого «робота» DSG.

Маю визнати, що досі не був прихильником комбінації DSG-дизель. Однак скаржитися на роботу цієї зв’язки в «Октавії» важко, оскільки вона працює дуже плавно, хоча ривки все ж можуть траплятися. Якщо додати дуже ефективну систему «старт-стоп», виявиться, що навіть при спокійній їзді в пробці «Октавія» буде дуже зручним автомобілем. Проте така поїздка може піднести сюрприз. Під час одного з дуже тривалого простою в заторі електроніка, очевидно, вирішила, що поїздка завершена, і відсунула сидіння назад, щоб полегшити вихід з машини.

Але і це ще не кінець. Своїм життям функціонувала мультимедійна система, яка час від часу переставала реагувати на регулювання гучності або намагалося змінити температуру кондиціонера, а ще розривала зв’язок з Android Auto. Найефективнішим розв’язанням цих проблем виявлялася найпростіша процедура, відома комп’ютерникам роками – перезавантаження пристрою. Іноді допомагав лише перезапуск двигуна. Хоча нова Skoda Octavia заслуговує похвали за якісні екрани (на передній панелі та перед водієм).

Погана новина, що з салону Octavia зник звичайний USB-роз’єм. Якщо у вас немає смартфона, який заряджається індуктивно або за допомогою USB-C, то забудьте про його підзарядку під час руху. Гарна новина – роз’ємів USB-C в автомобілі багато, в тому числі біля салонного дзеркала, куди зручно підключати відеорегістратор. Так, для «олдскулів» ще є «прикурювач», тобто розетка на 12V, але проблема в тому, що це гніздо знаходиться в багажнику.

Нехай ергономіка автомобіля в цілому стала гіршою, ніж була у попередньої генерації, через досить сміливий підхід інженерів та дизайнерів чеської марки, які врешті-решт трохи загралися, не можна не відзначити фірмовий простір в салоні ліфтбека. Тут дуже багато місця як спереду, так і ззаду, величезний багажний відсік і дуже непогані матеріали оздоблення.

До того ж Octavia має повний комплект зручних рішень Simply Clever і гарне оснащення. Якщо, звичайно, ви готові за все це платити, оскільки, як заведено у концерні Volkswagen, найцікавіші опції ви не знайдете в пакетних комплектаціях. Навіть в топовій Style є ще великий перелік додаткового обладнання. Тут варто уважно і з калькулятором вивчати прайси, щоб не збанкрутіти.

Висновок

Дизель все ще має сенс, особливо коли ми багато подорожуємо. Дизельна Skoda Octavia легко сподобається не тільки своєю економічністю – це добре зроблений, досить добре звукоізольований і просторий сімейний автомобіль, якому за все це можна пробачити певні недоліки в ергономіці.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.