Створюючи нове покоління Toyota Camry, японці вирішили зберегти всі переваги успішного попередника, і так загралися, що багатьма Camry XV80 сприймається як глибокий рестайлінг XV70. Чи так це насправді, і що ж такого гарного є у нової Camry, ми намагалися з’ясувати під час тест-драйву.
Як виглядає
Найбільш суперечлива частина нової Toyota Camry – це її зовнішність. Не в тому сенсі що вона погана чи якась не така. Просто нова генерація дуже схожа на попередню, особливо у профіль. Звісно, інженери та маркетологи залюбки розкажуть вам про змінені панелі та пропорції, але по факту це нічого не міняє.
Передня частина автомобіля дійсно оновилася, стала менш агресивною та дещо вужчою візуально, що мені особисто більше до вподоби, ніж було раніше. Принаймні виглядає сучасніше. Про задню частину особливо сказати нема чого – класичний седан, класична Camry.
Що всередині
Салон також залишився консервативним, хоч з погляду дизайну і змінився набагато більше за екстер’єр. Матеріали оздоблення, як завжди, приємні на дотик майже всюди. Пластик переважно м’який, хоча і без глянцю не обійшлося. Втім, його не дуже багато.
Звісно, завдяки колісній базі у понад 2,8 метра, місця в салоні багато як спереду, так і ззаду. До того ж пасажиром другого ряду доступний масивний центральний підлокітник, шторки на вікнах, USB-порти та й взагалі доволі затишна атмосфера, хоча й немає окремої зони клімату.
Натомість передні крісла оснащені як підігрівом, так і вентиляцією. Сам профіль сидінь доволі масивний, гарно тримає водія та його сусіда навіть під час відносно агресивної їзди. А ще дуже приємно, що в Toyota, принаймні у своїх класичних моделях, не піддається сенсорному буму. Навколо водія нової Camry багато фізичних кнопок для швидкого та зручного доступу до найважливіших функцій. А за сучасність відповідають два гарних великих екрани – панелі приладів та мультимедійної системи. Звісно, є майданчик для бездротового заряджання смартфона, а мультимедійна система підтримує бездротове з’єднання з Apple CarPlay та Android Auto.
Фактично немає за що зачепитися, щоб покритикувати. Можливо, саме на це японці й розраховували у своєму прагненні не здивувати, а надати перевірені часом, але вдосконалені рішення.
Як їде
Під капотом нової Toyota Camry – традиційна гібридна силова установка, але вже п’ятого покоління. В її основі лежить гарно відомий 2,5-літровий бензиновий двигун, але загальна потужність системи зросла з 218 до 230 «конячок». Завдяки цьому скоротився час розгону з місця до «сотні» – тепер він становить 7,2 секунди. Але найголовніше – знизилася витрата пального. Якщо поїзда містом не надто коротка, абсолютно реально триматися в межах 5-5,5 л/100 км, а в деяких випадках у мене виходило навіть 4,5 л/100 км.
За їздовими характеристиками нова Camry майже не змінилася. Вона так само гарно тримає дорогу, має чітке та зрозуміле кермо, а ось плавність ходу та комфорт підвіски навіть покращилися. Краще стала і шумоізоляція, яка чудово доповнює непогану якість звучання аудіосистеми.
Звісно, Camry має великий пакет систем безпеки та допомоги водію, який з кожним роком працює все краще, і тут теж немає на що жалітися. Відзначимо лише покращену якість камер, які в тестовому автомобілі встановлені «по колу».
Висновок
Консервативний підхід Toyota до створення нового покоління Camry має себе виправдати для залучення нових клієнтів середнього віку, хоча важко уявити, що велика армія власників попередньої генерації моделі буде бігти в автосалони за цією новинкою, адже нічого принципово нового японці не запропонували.
Щодо цінової політики, то вона фактично не змінилася, тобто вартість Camry залишилася приблизно в тих самих межах – від 35 тисяч доларів за автомобіль з класичним 2,5-літровим ДВЗ на 204 «конячки» до 48 тисяч за максимально напакований гібрид.