Наскільки надійний вживаний Jeep Cherokee КК

Автомобіль, який має не тільки спадкову, а й власну харизму – нині велика рідкість. Четверте покоління Jeep Cherokee – саме з таких. Міцний, позашляховий, з витривалою та вмілою трансмісією. Знайти на «вторинці» гідний екземпляр у гарному стані досить складно. Розлучаються з такими лише за крайньої потреби. А чи варто взагалі шукати?

Мабуть, шукати такий автомобіль варто. Розчарованих цією технікою напрочуд мало. Хоча чому дивуватися, якщо в Україні традиційно тепло ставляться майже до всіх американських автомобілів. Хоча КК, дозвольте нам для стислості так називати четвертий Cherokee, шанувальники марки прийняли зовсім не з розкритими обіймами, оскільки попередній KJ через свою недоречно округлену зовнішність ледь не поховав імідж моделі.

КК частково повернув моделі авторитет. Сталося це не тільки завдяки старій-добрій рубаній зовнішності, а й завдяки надійним моторам. Йдеться про 3,7-літровий бензиновий V6 потужністю 205 к.с. і 2,8-літрову італійську дизельну «четвірку» VM Motori на 177 «конячок». Попри велику обережність, з якою останньому мотору потрібно підбирати пальне, щоб уникнути виходу з ладу паливної системи, власники віддають перевагу надійному та безпроблемному бензиновому атмосфернику саме турбодизелю. Він еластичніший, економніший і до того ж важчий.

Говорячи про проблеми з моторами, у випадку з V6 особливо згадати нема про що. За штатної експлуатації та регулярнім обслуговуванні він прослужить невизначено довго. Нюанс один – паливний фільтр інтегрований у стійку бензонасосу. Якщо трапиться засмічення, міняти доведеться вузол у зборі. З дизелем складніше. Він потребує якісного пального, інакше – ремонт паливної системи. А це може бути значна сума. І взагалі, обслуговування дизельного двигуна дорожче. Обов’язкова умова експлуатації – додатково встановлений турботаймер. Без нього ресурс турбіни не дотягне і до сотні тисяч кілометрів пробігу. Отже, при покупці такої машини це питання варто обов’язково з’ясовувати.

Здається непоганим

Трансмісій було три. 6-ступенева «механіка», 4-ступеневий «автомат» американського виробництва, який ставили тільки на бензинові машини, а для дизельних версій використовували стару добру «мерседесівську» 5-ступеневу АКП NAG-1. Всі коробки надійні й, напевно, якщо їх хоч якось обслуговували та берегли, послужать і вам. Однак нюанси все ж можуть зустрічатися, а купувати ремкомплект, скажімо, для NAG-1 нікому не побажаєш.

Купуючи автомобіль на вторинному ринку, з’ясуйте, який тип роздатки на ньому встановлено. Як правило, автомобілі, що потрапили в Україну, оснащені коробками Selec-Trac II, які дозволяють окрім постійного повного приводу вибрати тільки задній. Не дивіться, що як диференціал тут виступає багатодискова муфта, навіть при роботі на бездоріжжі в перегріві вона не помічена. Існує й знижений ряд, при підключенні якого міжосьова муфта блокується автоматично. Звинувачувати цю трансмісію в слабкостях не наважується ніхто. Надійно! Приблизно тих самих слів заслуговує і трансмісія Command-Trac II (на кшталт part-time). Якщо в основному ви плануєте використовувати машину на бездоріжжі, має сенс пошукати її. Тоді як у місті практичнішою буде Selec-Trac II.

Проблеми не виключені

Зупинятися на особливостях кузова не має сенсу. Гріхів за ним не водиться. Корозія не докучає. Перейдемо відразу до салону. Комусь його оздоблення, можливо, здасться скромним. Справді, пластики тверді та на вигляд недорогі. Однак у використанні він дуже практичний. Сторонніх звуків видає небагато, байдужий до подряпин, крісла довго тримають форму. Багато хто скаржиться на недостатню подачу тепла в ноги. Це правда, але така, на жаль, конструкція повітроводів.

Підвіскою залишитеся задоволені, вона нагадає про себе раз на 50-60 тис. км. І, напевно, це будуть стійки або втулки стабілізаторів. Є скарги на люфт рульової рейки. Але це, як і часті виходи з ладу кульових опор, вирішується за допомогою відмови від установки позашляхової гуми. А ось з електрикою проблеми не виключені: потрапляння вологи або зледеніння призводять до ламання датчиків паркування, зникає зв’язок між блоками управління (програмний дефект), система контролю тиску в шинах не бачить датчики. Все начебто не критичне, але проявляється за традицією в най невідповідний момент.

Ви вже зрозуміли, що в ідеалі Jeep Cherokee – відмінна партія. Ми б рекомендували бензинову версію, якби не велика витрата пального й не важчий дизель. У місті він укладається в 12 л на 100 км, але обслуговувати його помітно дорожче та клопітніше. Тому доведеться вибирати з двох зол…

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.