Назвати Peugeot 408 абсолютно надійним язик не повернеться. Хоча в групі ризику у нього лише деякі двигуни та «автомат». Тому на ринку можна знайти версію, позбавлену вроджених «болячок».
Автомобіль створювався для країн зі слабкою економікою, до яких, як це не прикро, відноситься й Україна. Звідси підвіска з пакетом для поганих доріг і збільшеним до 175 мм кліренсом, кузов седан з досить просторим салоном і багажником, адаптованим для холодного клімату електроустаткуванням і системою живлення. В цілому машинка у французів вийшла міцною, але і не без огріхів, властивих легковим того часу Peugeot.
Седан побудований на подовженій платформі тодішнього 308-го хетчбека з усіма плюсами і мінусами, які з цього випливають. З переваг автомобіля відзначимо солідні зовнішні габарити, просторий салон з величезним багажником об’ємом 560 літрів і енергоємну підвіску з високою плавністю ходу. А недоліками вважаються не найнадійніші автоматичні коробки AL4 і бензинові мотори.
Пов’язані одним ланцюгом
На Peugeot 408 встановлювалися тільки 1,6-літрові «четвірки»: бензинові потужністю 110, 120 і 150 к.с., а також 112-сильний турбодизель. Найменш вибагливим і доступним в експлуатації вважається базовий мотор на 110 «конячок». Втім, і ламатися в ньому особливо нічому – за конструкцією він не надто просунутий. За довгі роки виробництва цей агрегат встиг позбутися всіх своїх вроджених «болячок». Але не відрізняються довговічністю водяний насос, термостат, приводний ремінь і електроніка двигуна.
А ось 120 і 150-сильні «четвірки» спільного виробництва PSA і BMW спочатку здивували численними проблемами. Головна біда виходила від ланцюга ГРМ, який розтягувався завчасно (іноді після 25-45 тис. км). Якщо не звертати уваги на посилений шум і скрегіт при роботі мотора, то незабаром ланцюг перескочить на пару-трійку зубів і фази газорозподілу змістяться, що неминуче призведе до поломки головки блоку. З 2016 року ланцюг модернізували, і проблема пішла. На топовому моторі додаються проблеми з турбіною, яка починає «потіти» маслом після 120-150 тис. км. Приблизно стільки ж витримують ПНВТ і опори двигуна.
На фоні бензинових моторів турбодизель виглядає еталоном надійності. Якщо міняти масло кожні 10 тис. км або частіше, а також стежити за його рівнем, то мотор запросто протримається до 500 тис. км. Правда, за цей час доведеться оновити ПНВТ, форсунки уприскування і турбокомпресор
Чотири на чотири
У парі з четвіркою моторів працюють чотири коробки передач: 5- і 6-ступенева «механіка», а також 4- і 6-діапазонний «автомат». До механічних КП претензій практично немає. Хіба що багато власників скаржаться на великі ходи важеля. Зате сумнозвісна 4-ступенева автоматична просто фонтанує несправностями. Правда, вони досить недорого лікуються. Французи кілька разів модернізували цю коробку, але понад 150 тис. км без капремонту вона виходжує рідко. Зате, повторимося, в обслуговуванні та ремонті «автомат» цілком доступний.
Шестиступенева трансмісія Aisin зарекомендувала себе з кращого боку. Але міняти рідини в ній слід регулярно – кожні 60-80 тис. км.
Переваги та недоліки
+ Надійний базовий бензиновий двигун і дизель, довговічні МКП, енергоємна підвіска, стильна зовнішність, просторий салон і великий багажник.
– Проблемні мотори 120 і 150 к.с., слабкий 4-ступеневий «автомат», кволе лакофарбове покриття.
До речі, ви також можете ознайомитися з відгуками реальних власників Peugeot 408 та залишити відгук про свій автомобіль.