Які проблеми з надійністю має Jeep Grand Cherokee MK II

У різні часи цей автомобіль постійно хвилював серця українців. Не став винятком і Grand Cherokee MK II, який спочатку прийняли за здешевлений Mercedes ML, але потім розкусили по-справжньому. Давайте розбиратися, чи варто купувати вживаний Grand Cherokee MK II?

Четверте покоління моделі, побудоване на платформі Mercedes ML, з’явилося у 2010 році. Серед поціновувачів машина викликала навіть деякий ажіотаж, оскільки можливості «німця» американці пропонували чи не на $20 000 дешевше. Щодо якості, щоправда, були побоювання. Але зрештою все виявилося не критично. Мало того, новому «Гранду» за деякими параметрами навіть удалося обставити свого німецького прабатька. Серед іншого, як нам здається, й у надійності.

У дорестайлінговий період, до 2013 року, машину можна було придбати з трьома бензиновими моторами та єдиним італійським 3-літровим дизелем V6 потужністю 241 к.с. Останній, щоправда, вважається не надто надійним. Менш потужний мерседесівський дизель, який пропонувався в Європі, хоч і був примхливішим до якості пального, але заслужив більше теплих відгуків. Зате з бензиновими агрегатами все було не так вже й погано. Базовий – атмосферний V6 серії Pentastar на 286 «коней» – при дбайливій експлуатації та обслуговуванні здатний порадувати ресурсом. Підвищеного апетиту до масла не виявляв, та й взагалі був пайкою.

Версії Limited та Overland оснащували легендарним 5.7 HEMI потужністю 352 к.с. Цей взагалі вважається мільйонником. Головне – не забувати про 16 свічок і дотримуватися суворої дієти – лити виключно рекомендовану оливу 5W20 c частотою, запропонованою виробником, не рідше.

А у 2011 році всі почули неповторний звук версії SRT-8, а точніше її 6,4-літровий атмосферний V8, здатний на 465 к.с. Цей мотор вважається заклиначем змій, оскільки багатьох своїх власників він купив саме звуком вихлопу.

Вас глючить?

З мотором 3.6 V6, дизелем та 6.4 V8 спочатку йшла автоматична «п’ятиступка» Mercedes. Найбільш надійна та міцна з інших. З HEMI пропонували вже крайслерівську АКП-5, яка рідко засмучувала відмовами. У 2012 році її змінила не менш надійна АКП-6. Ну а ера 8-ступеневих трансмісій ZF прийшла лише у 2014 році. Ці спочатку вередували, посмикуючись при перемиканнях вниз. А потім посмикування і зовсім проходили. Так де ж, запитаєте ви, шукати каверзу? «Американців» без болячок не буває.

Від Grand Cherokee можна було б очікувати хоча б системних відмов електрики та електроніки, якої у цьому автомобілі виявилося безпрецедентно багато. І вони є. Комп’ютерні глюки тут не рідкісні гості. Щоправда, системними більшість цих проблем також не назвеш. Наприклад, глючна навігація, несподівана, після миття, відмова аудіосистеми, медіасистема, що хаотично включається або вимикається. Або «блудні» капризи кліматичної системи. Проте загальним слабким місцем одностайно визнано головне світло: від штатних ламп плавляться фари. Серед загальних місць, можливо, варто згадати й схильні до іржавіння контакти кнопки електроприводу задніх дверей.

По кузову серйозних нарікань немає. Майже. Якщо сам кузов дуже міцний і досить стійкий до корозії, а ЛФП не вважається тонким та вразливим, то з фурнітурою прокол. Йдеться про хромовані деталі, покриття яких швидко і дуже охоче облазить, цвіте. Відновленням або заміною хромованих деталей рано чи пізно займаються майже всі власники Grand Cherokee.

На чотири «кістки»

Напрочуд дуже мало нарікань по салону Jeep Grand Cherokee. Навіть про набридливі цвіркуни на інтернет-форумах прочитаєш не часто. Матеріали оздоблення виявилися несподівано якісними, а місцями дійсно надмірно жорсткий пластик серйозно нікого не напружує. До того ж він непогано протистоїть зносу. Тож тут усе гаразд.

Проте найчастішу проблему Grand Cherokee ми приберегли наостанок. Це щоб у вас не склалася помилкова думка, ніби «американець» взагалі не має серйозних проблем. Має. І головна з них пов’язана із пневмопідвіскою. На щастя, нею оснащувалися далеко не всі автомобілі, це опція. Але опція, від якої на вторинному ринку краще відмовитись. На морозі машина «падає» на чотири «кістки» і лежить. Основна причина – конденсат у пневмобалонах. Виробнику набридло розв’язувати ці проблеми, і після рестайлінгу в країни СНД машини з пневмопідвіскою більше не постачалися.

Так ось, якщо вибрати автомобіль з базовим мотором, автоматом-п’ятиступкою та із залізною, справжньою, підвіскою, то він, ймовірно, і стане оптимальним варіантом. Але готуйтеся, обслуговувати такого красеня недешево. Запчастини дорогі…

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.