Tesla представила «дешеві» версії Model Y та Model 3

Компанія Tesla представила у США бюджетні версії Model Y та Model 3, але вони відразу викликали великий скепсис, оскільки економія досягнута доволі дивними заходами.

Чутки про бюджетну версію Tesla Model Y з’явилися навесні цього року у прив’язці до китайського ринку, але в результаті вона дебютувала у США під назвою Standard. Поява аналогічної версії у седана Tesla Model 3 стала сюрпризом.

Багато американських журналістів справедливо помітили, що досягти суттєвого зниження ціни Tesla Model Y та Tesla Model 3 можна було б, прибравши автопілот і всю пов’язану з його роботою електроніку, але Ілон Маск ніколи не піде на такий крок, тому що для нього автопілот — головний пріоритет у розвитку компанії Tesla. Автопілот доступний для Model Y Standard та Model 3 Standard як опція за 8000 доларів, при цьому на борту у будь-якому випадку є все необхідне для роботи обладнання. З набору стандартних електронних помічників водія у версіях Standard прибрано автоматичне керування при увімкненому круїз-контролі.

Tesla Model Y Standard коштує 39 990 доларів, тоді як наступна в ієрархії одномоторна версія Premium, раніше відома як Long Range RWD, до минулого тижня коштувала 37 490 доларів, а тепер 44 900 доларів. У Tesla Model Y Standard, зрозуміло, один задній електромотор (потужність не вказана) і скромна батарея ємністю 69,5 кВт-год, повного заряда якої вистачає на 517 км пробігу по циклу EPA (у версії Premium – 575 км). Час розгону до 60 миль/год (96,56 км/год) порівняно з версією Premium збільшився з 5,4 до 6,8 секунди, але максимальна швидкість, як і раніше, становить 201 км/год.

Зовні Tesla Model Y Standard легко ідентифікувати за спрощеним дизайном передка (немає нижнього ярусу фар, а між верхніми немає світлової смуги), корми (немає світлової смуги між задніми ліхтарями) і 18-дюймовим колесам з дуже примітивними на вигляд ковпаками. Кольорів кузова на вибір лише три — сірий, білий та чорний, причому за білий та чорний потрібно доплачувати — 1000 та 1500 доларів відповідно.

Комплектаційні особливості Tesla Model Y Standard – це звичайні пасивні амортизатори в підвісці замість амплітудозалежних, немає адаптивних фар, немає електроприводу механізму складання дзеркал. Скляний дах є, але знизу він закритий тканиною, що виглядає цілковитим абсурдом – мабуть, видаляти його було дорожче, ніж просто закрити.

Салон версії Tesla Model Y Standard має тканинне оздоблення замість шкіри та спрощену аудіосистему (7 динаміків замість 16). 8-дюймового екрану для задніх пасажирів немає (його місце зайняли повітропроводи з ручним регулюванням), фільтра тонкого очищення повітря в системі мікроклімату немає, спереду вирізана частина верхнього ярусу центрального тунелю з речовими лотками, але при цьому залишилися два слоти з бездротовою зарядкою для смартфонів. Рульова колонка втратила електропривод регулювань, у передніх сидіннях немає вентиляції — лише підігрів. 15,4-дюймовий мультимедійний екран на передній панелі збережено, але з нього «випиляна» функція радіо! Урізане освітлення салону, спинки заднього дивана втратить електропривод механізму складання.

Седан Tesla Model 3 Standard спрощений в цілому так само, як споріднений кросовер, але є свої особливості: залишився скляний дах і високий центральний тунель в передній частині салону, але з якихось загадкових причин зовнішні дзеркала заднього виду втратили навіть електропривод регулювань. Зовнішніх спрощень, за винятком дешевих коліс, Tesla Model 3 Standard немає, оптика така ж, як на старших версіях седана.

Коштує Tesla Model 3 Standard 36 990 доларів, тоді як одномоторна версія Model 3 Premium – 42 490 доларів. Запас ходу на одному заряді у Tesla Model 3 Standard становить 517 км, розгін до 60 миль/год займає 5,8 секунди.

У США Tesla Model Y Standard та Tesla Model 3 Standard вже доступні для придбання. Аналогічні версії для Європи з’являться у продажу найближчими днями.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook, щоб нічого не пропустити.