Компанія Nissan представила рамний пікап Navara нового, четвертого покоління, якому присвоєно індекс D27. Цікаво, що світову прем’єру провели в Австралії, хоча попередня вантажівка (D23) серед бестселерів тамтешнього ринку не значиться. І взагалі, така свіжа Navara поки що заявлена лише для цієї країни та для сусідньої Нової Зеландії.
Оригінальною ніссанівською розробкою новий пікап не є – він зроблений на базі нинішнього Mitsubishi Triton (L200). Втім, на відміну від Nissan Rogue PHEV, який фактично є Mitsubishi Outlander PHEV з іншою емблемою, над вантажівкою попрацювали ретельніше. Так, змінено дизайн передньої частини: у Navara власні оптика, бампер і решітка радіатора. Крім того, до налаштування шасі австралійського пікапа залучили фахівців місцевої компанії Premcar, давнього партнера Nissan на Зеленому континенті.

Оголошено, що в Австралії пікап Nissan Navara нового покоління буде доступний виключно з дворядною кабіною – мовляв, це найпопулярніша версія в лінійці попередньої моделі. При цьому Mitsubishi Triton там буває і з однорядною або «полуторною» кабіною, а також у варіанті шасі для надбудов. Довжина нової Navara – ті ж 5230 мм, що й у аналогічного Triton. Збігається і колісна база – 3130 мм. Паспортний дорожній просвіт у машин також однаковий – 228 мм.
Nissan Navara дебютував у двох багатих версіях – ST-X та «позашляховій» Pro-4X. Фішки другої – масивні розширювачі колісних арок, кольорові акценти Lava Red, чорні 17-дюймові диски та фаркоп у стандартному оснащенні.

Усередині пікап Nissan майже повністю повторив Mitsubishi. Тут аналогічні передня панель, 9-дюймовий екран мультимедіа та блок управління «кліматом». У багатих виконань ST-X та Pro-4X ще є бездротова зарядка для смартфона. У списку обладнання також заявлено адаптивний круїз-контроль, системи автогальмування, утримання у смузі руху та розпізнавання дорожніх знаків.
В Австралії вантажівка Nissan Navara нового покоління буде доступна тільки з топовим бітурбованим дизелем 4N16 2.4 потужністю 204 к.с. (407 Нм), яким оснащується локальний Mitsubishi Triton. Коробка передач – виключно 6-ступенева автоматична, привід – тільки повний. При цьому версії ST-X та Pro-4X мають трансмісію Super 4WD – так у Nissan позначили Super Select 4WD-II від Mitsubishi з несиметричним міжосьовим диференціалом, що самоблокується.
Тим часом, оригінальний попередній пікап Nissan у відставку зовсім не збирається. У країнах Латинської Америки, де модель зветься Frontier, вантажівка чекає на масштабний рестайлінг.

