Наскільки надійним є Nissan X-Trail Т32

Nissan X-Trail третього покоління (Т32) швидко завоював популярність в Україні завдяки привабливому дизайну та гарному оснащенню. Проте на вторинному ринку з цим автомобілем виникають певні проблеми, на які варто звернути увагу потенційним покупцям.

Основною проблемою моделі є варіатор Jatco JF016Е, який поєднується з 2-літровим та 2,5-літровим двигунами. Цей агрегат часто виходить з ладу на невеликих пробігах, особливо під час агресивної експлуатації. Ремонт варіатора дорогий і часто потрібна повна заміна вузла, що може статися вже після 50 тис. км. Також треба пам’ятати про необхідність регулярної заміни робочої рідини, що допомагає продовжити термін служби коробки.

Мотори Nissan X-Trail відрізняються невибагливістю, але на великих пробігах можливе надмірне споживання оливи, а також потрібна заміна ланцюга ГРМ, який може почати гриміти до 150 тис. км.

Серед інших поширених проблем – тріщини в головці блоку та протікання сальників колінвала. Ресурс шасі в цілому відповідає рівню автомобілів цього класу, проте слабким місцем є рульова рейка, де часто рвуться пильовики.

Ще однією проблемою є лакофарбове покриття. Воно тонке та схильне до сколів, що може призвести до корозії, особливо навколо хромованих елементів і пластику. Двері багажника починають страждати одними з перших.

З погляду електроніки X-Trail доволі надійний, але можуть виникати збої після недбалої установки додаткового обладнання або потрапляння води до роз’ємів. Це може призвести до проблем з аудіосистемою, клімат-контролем та кнопками.

В цілому, попри перераховані недоліки, Nissan X-Trail залишається відносно надійним та ремонтопридатним автомобілем, як і багато інших японських машин.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.