Майже в кожній машині над дверима пасажирів можна помітити ручки – їх ще жартома називають «ручками страху». Варто комусь вчепитися в них у повороті, й одразу зрозуміло: водій їде агресивно. Але всупереч поширеній думці ці елементи зовсім не призначені для боротьби з переляком у віражах.
З погляду пасивної безпеки сучасний автомобіль вже повністю оснащений: є паски, підголівники, подушки безпеки. І хапатися за ручку на ходу, особливо на високій швидкості та у поворотах, не варто – при бічному ударі внутрішня обшивка може зміститися та защемити пальці.
Навіщо вони потрібні
Головне призначення цих ручок – допомога при посадці та висадці з машини. Позашляховики та пікапи з високою посадкою, низькі седани та спортивні автомобілі, де не хочеться незручно «провалюватися» в крісло, а також випадки, коли в салон сідають літні пасажири, вагітні жінки або люди з обмеженою рухливістю – у всіх цих ситуаціях ручка робить процес посадки та висадки помітно зручнішим.
Іноді ручка встановлюється навіть з боку водія, щоб допомогти зручніше забратися у високу кабіну, особливо у великих автомобілях.
Чому в деяких авто цих ручок немає
Деякі виробники свідомо від них відмовляються. Причини різні: прагнення мінімалізму в дизайні інтер’єру, економія простору в салоні та навіть невелике зниження виробничих витрат.