Експерти вважають, що корейський варіатор Gamma C0GF1 (IVT), відомий за моделями Kia та Hyundai, продемонстрував зразкову надійність завдяки своїй вдалій конструкції.
Переважна більшість сучасних варіаторів мають клиноремінну конструкцію зі штовхаючим ременем, набраним з металевих пластинок. І лише рідкісні автовиробники використовують тяговий ланцюг – наприклад, Subaru. Річ у тім, що ланцюговий привід складніший та дорожчий у виробництві. Але теоретично він витриваліший.
По-перше, пластинчастий ланцюг сам по собі міцніший і довше не витягується. А по-друге, складений з пластинок ремінь не любить сильно складатися – саме тому його ресурс сильно скорочує як їзда на максимальній швидкості, так і затори (у цих випадках на одному зі шківів ремінь максимально вигнутий, оскільки огинає шківи за мінімальним радіусом). З тієї ж причини у клиноремінних варіаторів зазвичай вужчий силовий діапазон – різниця між мінімальним і максимальним передавальними відносинами.
Щодо варіатора Gamma C0GF1, то він призначений для роботи з двигунами сімейств Gamma та Nu об’ємом до 2,0 л з крутним моментом до 180 Нм. Це не так багато, тому вибір тягового ланцюга Luk замість традиційного ременя незвичайний. Силовий діапазон – 6,96.
Варіатор виготовляється в Кореї. Розроблений у 2016 році компанією Hyundai Transys (дочкою Hyundai Motor, яка випускає трансмісії). Але за зразок були взяті японські варіатори Jatco серії JF015E та ланцюгова версія сімейства JF017/JF018.
На користь довговічності ланцюга та конусів говорить пара пластикових заспокійників та система примусового змащування. Як і у Jatco, з часом зношуються підшипники валів. І тут виникає шум при роботі варіатора, який не варто ігнорувати, адже підшипник продавлює своє посадкове місце, а той, що заклинив, провертається в легкосплавному корпусі – і добре, якщо дорогу корпусну деталь вдасться відремонтувати втулками, а не міняти.
У корейського варіатора аналогічний варіатору Jatco оливний пелюстковий насос з ланцюговим приводом від валу, розташований всередині корпусу. І проблема з ним після пробігу 150 тисяч кілометрів ідентична. Редукційний клапан оливного насоса – простецька деталь, пружний поршень. Але з часом він зношується, причому з неминучою появою задирів, починає заїдати і в результаті заклинює. Це призводить до некоректного тиску оливи, і варіатор перестає нормально працювати. Альтернативою заміні насоса у зборі є ремонтний клапан – він абсолютно такий самий, як у варіаторів Jatco та взаємозамінний з ними.
В цілому, корейський варіатор виявився як мінімум не гіршим за японський прообраз. А завдяки ланцюговому приводу – це один з найдовговічніших варіаторів, спарених з малокубатурними моторами. І здатний відходити до 300 тисяч кілометрів без серйозного ремонту.