Автомобільні бренди в Україні
Автомобільні бренди в Україні
ГоловнаТест-драйви та оглядиПодіумToyota Land Cruiser 300 приїхав в Україну та отримав цінник у гривнях

Toyota Land Cruiser 300 приїхав в Україну та отримав цінник у гривнях

Чутки та домисли навколо Toyota Land Cruiser 300 ходили місяцями: буде рама чи ні, які мотори йому дістануться, що стане з прохідністю та ще мільйон питань, на які ніхто не мав точних відповідей. Тепер все це вже історія, оскільки новий «Крузак» не тільки офіційно дебютував, але й дісталася України та навіть отримав цінник у гривнях. А ми вже змогли подивитися на нього й трохи поїздити в умовах Білоцерківського гранітного кар’єру та його околиць. Отже, готові коротко окреслити суть.

На радість адептам класики, Land Cruiser 300 не тільки зберіг рамну конструкцію, повний привод з диференціалом Torsen, а також нерозрізний задній міст, але й залишився у своїх розмірах і масі. Втім, підкреслюється, що новий Land Cruiser має стати більш привабливим для тих, хто пересувається переважно містом. Багато в чому цьому сприятиме нова платформа TNGA GA-F. Рама і кузов стали легше на 200 кг, центр ваги розташований нижче. Кузов виконаний з алюмінію, окрім задніх крил. У системи протидії нахилам кузова E-KDSS тепер окремі контури на кожен стабілізатор поперечної стійкості та три гідроциліндри з електронним управлінням замість двох.

Toyota Land Cruiser 300

Рейковий рульовий механізм оснащений гідравлічним підсилювачем, однак на рульовому валу встановлений додатковий електромеханічний. Він призначений не тільки для роботи систем превентивної безпеки, але й для збільшення загальної продуктивності, наприклад, у паркувальних режимах. Гідропневматичної підвіски не буде – лише сталеві пружини й адаптивні амортизатори. Зате блокування диференціалів тепер може бути одразу три – не тільки міжосьовий, але й міжколісні.

Відтепер у Land Cruiser є тільки турбовані V6. Вони потужніше, економніше, екологічніше і в парі з 10-ступеневим гідромеханічним «автоматом» дозволяють не витрачати на розгін до 100 км/год понад 7 секунд. Якщо бензиновий двигун 3.5 (415 к.с., 650 Нм) вже засвітився на Lexus LS, то новий турбодизель 3.3 (299 к.с., 700 Нм) дебютує разом з Land Cruiser 300. Але його доведеться почекати невідомо скільки. Та й взагалі попит на новий «Крузак» настільки високий, що, навіть маючи купу грошей, доведеться набратися терпіння.

До речі, в Україні буде три комплектації Land Cruiser 300 – Prestige, Premium та GR Sport. С останньою все зрозуміло – це в усіх сенсах найкрутіша з версій, а ось перші дві потребують роз’яснення. Тож, Prestige – це так звана класична версія, призначена для активного використання всюди, але частіше поза містом, тоді як Premium, яка буде доступна лише під замовлення, – це умовно міська 7-місна версія, яка відверто підкреслює статус свого власника, який не пошкодував відверто чималих грошей за привілей їздити на величезному автомобілі.

Так скільки ж все це задоволення коштує, логічно запитаєте ви? Відповідаємо!

  • Prestige – від 2 317 658 грн.
  • Premium – від 2 436 560 грн.
  • GR Sport – від 2 439 220 грн.

Усі версії не складно відрізнити одну від одної за зовнішністю, а ось салон, за виключенням кількох декоративних елементів та колірних рішень, фактично однаковий. Він рясніє консервативними кнопками, джойстиками та ручками. Ледь не єдина сучасна «витівка», яку дозволив собі японський виробник, – великий дисплей мультимедійної системи (12,3 дюйма у топових комплектаціях), що височить над передньою панеллю. Навіть панель приладів тут тільки аналогова, хоч і з 7-дюймовим екраном між шкалами. Але Apple CarPlay та Android Auto доступні (тільки дротові), а ще на кнопці запуску двигуна є сканер відбитка пальця, який можна запрограмувати на декількох водіїв. Насправді це дуже класна система захисту від крадіжки автомобіля, оснащеного функцією безключового доступу.

Що ж, тепер від теорії до практики. В цілому можна сказати, що Toyota Land Cruiser 300 залишився вірним собі. Він точно не розчарує тих, хто багато років шанує цю модель за всюдихідність, комфорт та престиж. Більш того, в кожному з аспектів «Крузак» навіть додав. І виглядає він краще за попередника, і бездоріжжя будь-якої складності готовий долати без зайвих сентиментів та вагань (перевірено збудованими штучно та природними перешкодами), і на асфальті він тепер поводить себе краще (навіть на змійці та «лосиному» тесті не лякає до смерті). Ні, це все одно дуже далеко від «легкової» керованості, тобто глибокі нахили кузова, довжелезна рульова рейка та вертикальне розхитування нікуди не ділися, проте в салоні стало тихіше, на гальмуванні автомобіль поводить себе впевненіше.

Але найголовніше відчуття та перевага – за кермом Toyota Land Cruiser 300 вам цілком начхати, що там під колесами, якої якості дорога, чи є вона взагалі та яка погода за вікном. Він просто з комфортом і впевненістю везе вас туди, куди вам треба.

Підпишіться на наш Telegram-канал або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.