Тест-драйв «другого» Nissan Juke. З трьома циліндрами по дорозі

Nissan змусив нас довго чекати на другу генерацію Juke. Це сталося тому, що оригінальна модель, яка випускалася з 2010 року і стала законодавцем мод в сегменті B-SUV, була дуже популярною серед клієнтів, яких набралося аж 1,5 мільйони. Але час на місці не стоїть, конкуренти теж чекати не будуть, тому друга генерація Nissan Juke вже підкорює світ, а тепер, нарешті, цей яскравий автомобіль дістався нашої країни. Ми мали змогу одними з перших поїздити на ньому українськими дорогами.

У новій генерації Nissan зберіг сміливий стиль спортивного купе, характерний для Juke, а його кузов став не тільки більш м’язистим, але, перш за все, більшим. Він довший, ширший і вищий за свого попередника (розміри 4210 x 1827 x 1595 мм відповідно) і має збільшену на понад 100 мм (до 2636 мм) колісну базу. Саме тому новий Juke пропонує набагато більше, ніж його попередник. Не тільки пасажири на передньому сидінні мають повну свободу пересування, але й пасажири другого ряду. Попри похилу лінію даху, двоє дорослих зростом до 185 см можуть із комфортом подорожувати на гальорці.

У багажнику також стало більше місця – одразу на 20%. 422-літровий трюм може легко розмістити багаж сім’ї з чотирьох осіб, а після складання спинок заднього дивану він дає можливість збільшити об’єм до 1305 літрів. Більш того, завдяки подвійній підлозі утворюється рівна завантажувальна поверхня. Хоча висота цієї поверхні трохи завелика.

В інтер’єрі нової моделі, окрім сміливого стилю панелі приладів, увагу привертають два сучасних екрани (бортового комп’ютера та мультимедіа) та значно кращі, ніж у попередника, оздоблювальні матеріали. Похвалимо мультимедійну систему за зручний інтерфейс, підтримку Android Auto та Apple CarPlay), мапу TomTom, яку можна оновлювати «по повітрю». Шанувальники гарного звуку оцінять додаткову систему Bose Personal Plus, яка складається з 8 динаміків, включаючи два вбудованих у передні підголівники.

Три циліндри та ніякого варіатора

Той, хто, дивлячись на спортивний силует нового Juke, очікує, що під його капотом працює 200-сильний агрегат, буде трохи розчарований. Згадайте, що ми маємо справу з міським кросовером, тому двигун насамперед повинен дозволяти ефективно пересуватися містом та бути економічним. Саме цим критеріям відповідає новий 1,0-літровий трициліндровий турбодвигун потужністю 114 к.с. В базі він поєднується з 6-ступеневою «механікою», але в нашому випадку встановлений 7-ступеневий «робот» з двома зчепленнями. Так-так, більше ніякого варіатора.

У місті динаміка Juke достатня, двигун швидко реагує на «газ» вже на низьких обертах, а коли потрібно швидко прискоритися, на допомогу приходять всі наявні 180 Нм крутного моменту. При цьому витрата палива в місті дорівнює приблизно 7,6 л/100 км, що дуже непогано, але справжнє захоплення викликає культура роботи та високий рівень звукоізоляції трициліндрового агрегату.

Витрата палива на трасі також прийнятна – 6,6 л/100 км, але в цих умовах динаміка трохи розчаровує, оскільки реакція двигуна на «газ» на швидкості вище 100 км/год дещо ледача, особливо при наявності повного комплекту пасажирів на борту. Якщо в салоні тільки двоє – питань немає. Як не має великих питань і до роботизованої коробки. Лише іноді вона може трохи сумніватися у своєчасності вмикання тієї чи іншої передачі, але в 99% випадків перемикання доречні та майже непомітні.

Шасі нового «Джука» добре адаптовано для міського використання. Автомобіль добре керується, він верткий та легкий, але підвіску можна назвати комфортною на наших дорогах тільки тоді, коли вона працює з 17-дюйомвими колесами. Ефектні 19-дюймові не беріть, бо будете мати проблеми з хребтом.

Висновок

Попри те, що Nissan змусив нас довго чекати на новий Juke автомобіль вийшов дуже зрілим. Він, як і раніше, виділяється сміливим стилем, але тепер він просторіший та практичніший. Втім, більш потужний двигун краще відповідав би динамічній зовнішності автомобіля.

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити. А ще ми є у TikTok.