До України доїхало нове, шосте покоління Subaru Outback. Що в ньому змінилося і в який бік – зараз все розповімо, оскільки у нас була можливість не тільки подивитися на новинку, але й поїздити по дорогах та бездоріжжю.
Почнемо з суб’єктивного
Дизайн екстер’єру залишився в цілому впізнаваним і це добре, тому що тут не потрібні революції – стримано, але є у цього автомобіля помірна агресія та м’язи. Насправді, зовнішніх відмінностей від попереднього покоління багато, але це не так важливо, як той квантовий стрибок, який Subaru зробила в оформленні інтер’єру Outback. Якщо раніше передня панель нагадувала по дизайну старий касетний японський магнітофон, то тепер це інтер’єр в дусі свого часу – дизайн зі смаком, зібрано якісно та з дорогих матеріалів. Практично все зроблено з м’якого пластику або вкрито шкірзамом і приємною тканиною. Подекуди є мазкий глянсовий пластик, але його не настільки критично багато, щоб на це скаржитися. Можуть, коли хочуть!
Окремої згадки заслуговують зручність посадки для пасажирів будь-якого зросту та відмінна шумоізоляція навіть на трасових швидкостях. Місця багато і в партері, і на гальорці, не кажучи вже про багажник (537-1798 л), куди при бажанні можна заштовхати слона.
Комплектація, як і належить флагману зі стартовою ціною від 45 тисяч доларів, хороша навіть в умовній «базі». Фактично, у Subaru Outback є абсолютно все, що потрібно сучасному автомобілю і його не менш сучасному водієві в плані комфорту і безпеки. Особливо вражає система Eye Sight. Японці так боялися виводити її на наш ринок (не були впевнені, що вона буде коректно працювати в українських умовах), а в підсумку вона показала себе однією з найкращих і найбільш просунутих серед всіх конкурентів. Більш того, в третьому своєму поколінні система Eye Sight навчилася ще більшому – автомобіль може самостійно працювати кермом, щоб уникнути зіткнення з іншим автомобілем, з’явилася функція запобігання з’їзду з дороги без розмітки і безліч удосконалень, які в сумі значно полегшують водієві життя і допомагають йому у багатьох дорожніх ситуаціях.
Автомобіль, настільки сильно напакований електронікою, просто зобов’язаний зараз мати цифрову панель приладів. На жаль, для нового Outback вона не передбачена. Але є великий вертикальний дисплей мультимедійної системи. Хтось скаже – а-ля Tesla, але насправді він а-ля Volvo. Туди «зашито» абсолютно все, включаючи налаштування кліматичної системи і перемикання режимів системи X-Mode. Спочатку здається, що це дуже незручно, але поступово звикаєш. На щастя, кілька фізичних кнопок і крутилок навколо екрану залишилося для оперативного управління кліматом і «музикою».
Тепер про «залізо»
Новий Outback побудований на платформі SGP (Subaru Global Platform) з істотно підвищеною жорсткістю кузова і шасі, з меншою кількістю вібрацій, модернізованою і полегшеною підвіскою, електропідсилювачем керма зі змінним передавальним відношенням і укороченою рульовою рейкою, тобто з меншою кількістю обертів від упору до упору , що робить кермо «гостріше». Звичайно, нікуди не подівся легендарний «субаровський» симетричний повний привод, який постійно розподіляє тягу в співвідношенні 60:40 на користь передньої осі. Ну і, звичайно, на місці залишився не менш легендарний опозитний двигун Boxer. В даному випадку – 2,5-літровий бензиновий атмосферник зі 188 к.с. потужності і 245 Нм крутного моменту. У попередника, для порівняння, було 175 к.с. і 235 Нм. Асистує мотору варіатор Lineatronic з посиленим ланцюгом і розширеним діапазоном передавальних чисел.
Для чого все це потрібно? Та дуже просто – щоб вас, як водія, взагалі не турбувала ані якість доріг або навіть їх відсутність, ані відстань, яку треба подолати, навіть якщо машина під зав’язку заповнена пасажирами і багажем.
У нового Subaru Outback на диво енергоємна і комфортна підвіска. Буквально всепоглинаюча, що на побитому ямами асфальті, що на хвилястій лісовій доріжці. Кліренсу в 20 з гаком сантиметрів з головою вистачає фактично в будь-якій ситуації. Повний привод спільно з системою X-Mode легко впорається з розмитим ґрунтом, піщаними перешкодами, крутими схилами або підйомами. При цьому Outback, завдяки перерахованим вище модернізаціям, має цікаву керованість, що, взагалі-то, типово для Subaru.
Висновок
Якщо коротко підсумувати, то новий Outback залишив дуже приємні враження і бажання сісти за кермо ще раз, щоб якомога швидше відправитися у подорож до незвіданих досі місць. Для цього він, власне кажучи, створений. Дуже вдалий вийшов автомобіль. Можливо, найкращий Subaru, на якому мені траплялось їздити.