Автомобільні бренди
Автомобільні бренди
ГоловнаТест-драйви та оглядиТест-драйви нових автоТест-драйв Subaru Outback. Перший погляд на шосте покоління

Тест-драйв Subaru Outback. Перший погляд на шосте покоління

До України доїхало нове, шосте покоління Subaru Outback. Що в ньому змінилося і в який бік – зараз все розповімо, оскільки у нас була можливість не тільки подивитися на новинку, але й поїздити по дорогах та бездоріжжю.

Почнемо з суб’єктивного

Дизайн екстер’єру залишився в цілому впізнаваним і це добре, тому що тут не потрібні революції – стримано, але є у цього автомобіля помірна агресія та м’язи. Насправді,  зовнішніх відмінностей від попереднього покоління багато, але це не так важливо, як той квантовий стрибок, який Subaru зробила в оформленні інтер’єру Outback. Якщо раніше передня панель нагадувала по дизайну старий касетний японський магнітофон, то тепер це інтер’єр в дусі свого часу – дизайн зі смаком, зібрано якісно та з дорогих матеріалів. Практично все зроблено з м’якого пластику або вкрито шкірзамом і приємною тканиною. Подекуди є мазкий глянсовий пластик, але його не настільки критично багато, щоб на це скаржитися. Можуть, коли хочуть!

Окремої згадки заслуговують зручність посадки для пасажирів будь-якого зросту та відмінна шумоізоляція навіть на трасових швидкостях. Місця багато і в партері, і на гальорці, не кажучи вже про багажник (537-1798 л), куди при бажанні можна заштовхати слона.

Комплектація, як і належить флагману зі стартовою ціною від 45 тисяч доларів, хороша навіть в умовній «базі». Фактично, у Subaru Outback є абсолютно все, що потрібно сучасному автомобілю і його не менш сучасному водієві в плані комфорту і безпеки. Особливо вражає система Eye Sight. Японці так боялися виводити її на наш ринок (не були впевнені, що вона буде коректно працювати в українських умовах), а в підсумку вона показала себе однією з найкращих і найбільш просунутих серед всіх конкурентів. Більш того, в третьому своєму поколінні система Eye Sight навчилася ще більшому – автомобіль може самостійно працювати кермом, щоб уникнути зіткнення з іншим автомобілем, з’явилася функція запобігання з’їзду з дороги без розмітки і безліч удосконалень, які в сумі значно полегшують водієві життя і допомагають йому у багатьох дорожніх ситуаціях.

Автомобіль, настільки сильно напакований електронікою, просто зобов’язаний зараз мати цифрову панель приладів. На жаль, для нового Outback вона не передбачена. Але є великий вертикальний дисплей мультимедійної системи. Хтось скаже – а-ля Tesla, але насправді він а-ля Volvo. Туди «зашито» абсолютно все, включаючи налаштування кліматичної системи і перемикання режимів системи X-Mode. Спочатку здається, що це дуже незручно, але поступово звикаєш. На щастя, кілька фізичних кнопок і крутилок навколо екрану залишилося для оперативного управління кліматом і «музикою».

Тепер про «залізо»

Новий Outback побудований на платформі SGP (Subaru Global Platform) з істотно підвищеною жорсткістю кузова і шасі, з меншою кількістю вібрацій, модернізованою і полегшеною підвіскою, електропідсилювачем керма зі змінним передавальним відношенням і укороченою рульовою рейкою, тобто з меншою кількістю обертів від упору до упору , що робить кермо «гостріше». Звичайно, нікуди не подівся легендарний «субаровський» симетричний повний привод, який постійно розподіляє тягу в співвідношенні 60:40 на користь передньої осі. Ну і, звичайно, на місці залишився не менш легендарний опозитний двигун Boxer. В даному випадку – 2,5-літровий бензиновий атмосферник зі 188 к.с. потужності і 245 Нм крутного моменту. У попередника, для порівняння, було 175 к.с. і 235 Нм. Асистує мотору варіатор Lineatronic з посиленим ланцюгом і розширеним діапазоном передавальних чисел.

Для чого все це потрібно? Та дуже просто – щоб вас, як водія, взагалі не турбувала ані якість доріг або навіть їх відсутність, ані відстань, яку треба подолати, навіть якщо машина під зав’язку заповнена пасажирами і багажем.

У нового Subaru Outback на диво енергоємна і комфортна підвіска. Буквально всепоглинаюча, що на побитому ямами асфальті, що на хвилястій лісовій доріжці. Кліренсу в 20 з гаком сантиметрів з головою вистачає фактично в будь-якій ситуації. Повний привод спільно з системою X-Mode легко впорається з розмитим ґрунтом, піщаними перешкодами, крутими схилами або підйомами. При цьому Outback, завдяки перерахованим вище модернізаціям, має цікаву керованість, що, взагалі-то, типово для Subaru.

Висновок

Якщо коротко підсумувати, то новий Outback залишив дуже приємні враження і бажання сісти за кермо ще раз, щоб якомога швидше відправитися у подорож до незвіданих досі місць. Для цього він, власне кажучи, створений. Дуже вдалий вийшов автомобіль. Можливо, найкращий Subaru, на якому мені траплялось їздити.

Завітайте до крамниці "АвтоСвіту" за аксесуарами та подарунками для автомобілістів. Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.

spot_img