Тест-драйв Volkswagen Multivan T7 eHybrid. Нова епоха

Взагалі-то новий Volkswagen Multivan не має позначення T7. Це сімейний мінівен, побудований на платформі MQB, який перестав ділитися «залізом» з Transporter. Більш того, його вперше запропонують з гібридною силовою установкою. Саме цю версію ми й мали змогу випробувати європейськими дорогами.

Зміна дизайну Multivan ґрунтовна. Це майже революція. У порівнянні з попередником він довше (на 69 мм), ширше (на 37 мм) і нижче (на 43 мм). Його колісна база зросла на 124 мм (до 3124 мм), але Multivan все ще можна замовити зі стандартною довжиною кузова L1 (4975 мм) або подовжену версію L2 (5175 мм), причому обидва тепер мають однакову колісну базу. Він легший за свого попередника на 200 кг, має більш обтічний, але більш жорсткий кузов.

Що в салоні?

У новому Multivan було повністю перероблено пасажирське відділення. Відомий за попередником тримісний диван зник з третього ряду, віддавши місце окремим кріслам. Тепер для транспортування, наприклад, велосипеда достатньо зняти сидіння з одного боку.

Сидіння можна регулювати вперед і назад, встановлювати де завгодно, вони на 10 кг легші, ніж попередні, і мають функцію підігріву. Ті, хто планують використовувати новий Multivan як мобільний офіс, будуть задоволені новим багатофункціональним столом, без необхідності розкладати обидві частини одночасно. Крім того, завдяки системі блокування, складений столик можна використовувати як центральну консоль між передніми сидіннями. Для тих, хто хоче спати в Volkswagen Multivan, як раніше, теж є гарна новина – автомобіль матиме розкладне ліжко, але цю опцію доведеться почекати, вона ще у розробці.

Коротка версія Multivan може перевозити 469 літрів багажу при завантаженні під дах за третім рядом сидінь. Прибравши сидіння 3-го ряду, отримаєте 1844 літри. Знявши сидіння 2-го та 3-го рядів, вантажність збільшиться до 3672 л (у довгій версії: 763, 2171 та 4005 л відповідно). Тож Multivan все ще можна вважати автомобілем, придатним для транспортування великогабаритних предметів. Лише для людей, які планують буксирувати важкі причепи, маємо погану новину – максимальна вага причепа с гальмами становить 2000 кг, що менше, ніж у попередника.

Multivan оснащений стандартними 10,25-дюймовою цифровою панеллю приладів і мультимедійною системою з 10-дюймовим сенсорним екраном. Привертає до себе увагу й маленький перемикач, який замінив класичний важіль КПП. Він простий у використанні та не займає місця в салоні. Кількість кнопок в салоні зведено до мінімуму, що відповідає сучасним тенденціям, але не обов’язково йде на користь ергономіці. Нам не сподобалося регулювання температури через сенсорну панель під екраном або необхідність викликати відповідний екран для включення підігріву сидінь (рішення, перенесені з нового Golf). Те саме стосується твердого пластику, який використовується для оздоблення передньої панелі. Ми очікували кращих матеріалів. Проте перевагою нової генерації моделі є значно вищий рівень оснащення.

Що під капотом та як їде?

Гібридний привод, вперше використаний у Multivan, складається з бензинового турбодвигуна 1.4 TSI потужністю 150 к.с., синхронного електродвигуна потужністю 116 к.с. та літій-іонної батареї ємністю 10,4 кВт-год. На електротязі Multivan може проїхати до 50 км за циклом WLTP і рухатися зі швидкістю до 130 км/год.

Volkswagen Multivan eHybrid оснащений 6-ступеневою роботизованою коробкою передач з подвійним зчепленням (DSG) з необхідними режимами рекуперації. Використовуючи спочатку електроенергію, а потім пальне, він, як запевняє Volkswagen, споживає від 1,8 до 2,0 л/100 км бензину і від 17,5 до 17,5 кВт-год/100 км електроенергії. Під час нашого випробування, яке проходило в комбінованому циклі, тобто частково на трасі, де працює лише ДВЗ, Multivan споживав в середньому 6 л/100 км, що з урахуванням ваги мінівена (приблизно 2,2 тонни) є непоганим результатом в цілому, але далеким від того, що було заявлено «в паспорті». Впевнені, можна отримати значно кращі результати паливної економічності, але для цього потрібні певні дорожні умови та обережне водіння.

Гібридний Multivan, як й інші варіанти (бензин 1.5 TSI на 136 к.с, 2.0 TSI на 204 к.с. або дизель 2.0 TDI зі 150 «конячками»), передає крутний момент тільки на передні колеса. Версію 4×4 доведеться чекати ще 2-3 роки. Виробник запевняє, що це буде не класична механічна система 4Motion, а гібрид з двома електромоторами та потужнішим акумулятором.

Відверто кажучи, від нового гібридного Volkswagen Multivan ми очікували трохи кращої продуктивності. Перші 30 км, коли працював лише електромотор, ми їхали в приємній тиші. Однак пізніше, коли до справи долучився бензиновий двигун, він дратував шумом під час обгонів. Перевагою гібридної версії є, звичайно, низька витрата пального, а мінусом – значно вища ціна в порівнянні з класичними ДВЗ. Втім, новий Volkswagen Multivan їде набагато краще, ніж версія T6.1. Кузов менше нахиляється в поворотах, а рульове управління точніше й забезпечує більше зворотного зв’язку. В салоні стало тихіше, а нове шасі краще фільтрує нерівності на дорозі та забезпечує меншу вібрацію.

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити. А ще ми є у TikTok.