Українське представництво бренду Peugeot готується вивести на наш ринок пікап Landtrek з дизельним двигуном. Взагалі-то цей автомобіль призначався для Латинської Америки та Африки, й не мав з’явитися ані в Європі, ані в Україні, але ситуація в нашій країні дещо скорегувала плани.
Про Peugeot Landtrek ми вже розповідали доволі детально, але деякі моменти все ж варто повторити. Оскільки клієнти очікують від подібного пікапа гарних вантажних можливостей, Landtrek спроєктований так, щоб запропонувати найбільш зручний і місткий вантажний відсік у своєму сегменті! Розміри новинки повністю відповідають канонам класу: у версії з подвійною кабіною довжина пікапа становить 5,33 м, а ширина автомобіля – 1,97 м. Розмір кузова і зовсім став одним з центральних елементів архітектури при проєктуванні автомобіля, що позначилося на результатах – автомобіль дозволяє завантажувати 2 «європіддони», адже відкритий кузов має розмір 1,63х1,60 м, ширина між колісними арками становить 1,22 м, а висота бортів 500 мм. І що важливо, вантажність Peugeot Landtrek становить 1000 кг – найкращий показник в класі! Своєю чергою максимально допустима маса автомобіля з причепом дорівнює 5500 кг, що дозволяє максимально ефективно використовувати пікап під будь-які потреби і як справжню робочу конячку.
Для українського ринку новинка пропонуватиметься виключно з повним приводом. В салоні автомобіля встановлений перемикач, за допомогою якого можна вибрати один з двох режимів його роботи:
- 4H (4 High) – для стандартного використання повного приводу на хороших дорогах і в умовах легкого бездоріжжя;
- 4L (4 Low) – для використання повного приводу у важких умовах.
Крім того, автомобіль оснащений заднім диференціалом з системою eLocker, яка спрацьовує автоматично при буксуванні одного з задніх коліс. Також велике значення на бездоріжжі мають кути в’їзду та з’їзду, і тут Peugeot Landtrek теж є що запропонувати та протиставити конкурентам. Кут в’їзду становить 290, а кут з’їзду – 26,70, центральний кут становить 250, що є одними із найкращих показників в класі.
Дизельний турбодвигун для України матиме об’єм 1,9 л (150 к.с., 350 Нм) й працюватиме в парі з 6-ступеневою механічною коробкою передач. Витрата пального в комбінованому циклі становить 8,2 л на 100 км.
Більше інформації про комплектації та ціни для України з’явиться згодом, й ми, звичайно, одразу вас про це повідомимо.