Автомобільні бренди в Україні
Автомобільні бренди в Україні
ГоловнаНовиниВ світіDacia Spring та Renault Zoe зганьбилися в краш-тестах Euro NCAP

Dacia Spring та Renault Zoe зганьбилися в краш-тестах Euro NCAP

Організація Euro NCAP провела фінальну в цьому році сесію випробувань на безпеку, в якій взяли участь 11 автомобілів: BMW iX, Dacia Spring, Fiat 500e, Genesis G70 та GV70, Mercedes-Benz EQS, MG Marvel R, Nissan Qashqai, Renault Zoe, Skoda Fabia та Volkswagen Caddy. Обидва представники Renault Group виявилися відвертими аутсайдерами в компанії відмінників та четвірочників.

Dacia Spring – це електрична інкарнація Renault Kwid, розробленого в першій половині минулого десятиліття для країн, що розвиваються. Для Європи бюджетну машину, зрозуміло, спорядили всім, що змогла винести її платформа: в базі є 6 подушці безпеки, ABS, ESC, обмежувач швидкості й навіть система автоматичного аварійного гальмування (AEB), що розпізнає лише автомобілі. Саме завдяки AEB маленький електричний хетчбек заслужив одну зірку підсумкового рейтингу. А ось результати краш-тестів за ускладненою у 2020 році програмою Euro NCAP катастрофічні.

При фронтальному ударі, що імітує виїзд на зустрічну смугу та зіткнення з іншим автомобілем, на грудях, колінах та стегнах манекена-водія зафіксовано смертельно небезпечний червоний рівень навантажень. Передній пасажир швидше за все виживе, але може отримати травми ніг (помаранчевий рівень небезпеки). У цьому ж тесті виявлено високий коричневий рівень навантажень на голові манекена, що сидів на задньому сидінні, імітував 10-річну дитину. Коричневий рівень означає велику можливість отримання важких травм, які можуть виявитися несумісними з життям.

Фронтальний удар об стіну виявив смертельно небезпечний червоний рівень небезпеки для голови пасажира на задньому сидінні. При цьому на грудях пасажира та грудях водія зафіксовано прикордонний помаранчевий рівень навантажень – є ризик отримання сильних забитих місць та переломів ребер. У двох бічних краш-тестах на грудях манекена зафіксований прикордонний помаранчевий рівень навантажень при ударі та червоний рівень навантажень при відскоку. Геометрія задніх підголівників визнана незадовільною – червоний рівень небезпеки.

Renault Zoe випускається з 2012 року, у 2013 році модель потрапила на випробування Euro NCAP та заробила за тодішньою програмою 5 зірок. Останнє велике оновлення Zoe пережив у 2019 році: електрична начинка була доопрацьована, а ось бічні подушки безпеки чомусь спростили. Тобто в базі Zoe зараз лише 4 подушки, додаткові не пропонуються навіть за доплату, а сучасних електронних асистентів водія немає взагалі, тому всю їздову частину програми Euro NCAP французький електромобіль пропустив – тестувати просто нема що.

У краш-тестах Zoe виступив краще за Spring, але проблемних місць багато. При фронтальному ударі на грудях водія зафіксовано високий коричневий рівень навантажень, а захист лівого коліна переднього пасажира визнаний поганим (червоний рівень небезпеки) через контакт із передньою панеллю. При бічному ударі об стовп бачимо червоний рівень небезпеки для голови та червоний рівень небезпеки для голови та тулуба при відскоку. Задні підголовники погані (червоний рівень небезпеки) і навіть передні оцінені лише на «трійку» (помаранчевий рівень небезпеки). Захист дітей гірший, ніж у Dacia Spring – червоний рівень небезпеки для голови та шиї манекена, що імітує 10-річного пасажира.

Експерти Euro NCAP здивовані – як так вийшло, що компанія, яка колись лідирувала в галузі безпеки, продає в Європі настільки небезпечні машини? Офіційного коментаря з боку французького виробника поки що немає.

Підпишіться на наш Telegram-канал або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.

spot_img
spot_img
spot_img