Автомобільні бренди
Автомобільні бренди
ГоловнаНовиниВ світіНазвано найгірші автомобілі, які не варто купувати навіть колекціонерам

Названо найгірші автомобілі, які не варто купувати навіть колекціонерам

Складено список класичних моделей, які краще оминати й ніколи не купувати. До нього увійшли автомобілі, що продавалися на ринку США в період з 60-х по 80-ті роки минулого століття.

Згідно зі свіжим індексом інвестиційної привабливості предметів розкоші від консалтингової компанії Knight Frank, за рік ціни на класичні автомобілі зросли на три відсотки, а за 10 років – на 164%. Це не найкращий показник, адже вартість колекційних віскі за той самий період підскочила на 428 відсотків.

Тим часом автомобілі продовжують активно продавати та купувати. Однак чим нижчою є ціна класики, тим більше шансів отримати низькоякісний продукт. І у списку з 10 машин, не рекомендованих до покупки, перше місце дісталося Pontiac Fiero. Спорткар випускався лише п’ять років і розійшовся у кількості 370 тисяч екземплярів. Модель мала непоганий вигляд, технологічно відповідала своєму часу, але ранні машини через помилку на виробництві часто закінчували життя зі згорілими двигунами. Концерну General Motors навіть довелося оголосити масове відкликання, хоча Fiero це не врятувало.

Також експерти не в захваті від AMC Gremlin (1974 року). Дизайн субкомпакту вони називають «потворним», а їздові якості відверто слабкими. Не рекомендують купувати й Triumph TR7 (1978 року), який відрізнявся малопотужним двигуном («атмосферник» 2.0, 87 к.с., 137 Нм) та низькою якістю, а також родстер Triumph Spitfire 1500 з тими самими проблемами. Сумнівним виглядатиме й придбання Ford Pinto. Модель відкликали через два місяці після початку продажів через проблему з педаллю «газу», але найгірше те, що її незахищений паливний бак міг вибухнути під час аварії.

Ще один автомобіль – родстер Cadillac Allante (1987 року) – запам’ятався слабкою динамікою, поганими гальмами та дахом, що протікає. У Mazda RX-7 (1982 року) часто відмовляв двигун, а його ремонт ставав головним болем для власників. Дитя нафтової кризи 1973 року, Ford Mustang II, був не маслкаром, а Dodge Dart (1962 року) не відрізнявся красою.

Зрештою, перше місце у списку дісталося субкомпактному хетчбеку Chevrolet Chevette (1979 року). Машина розвалювалася ще на конвеєрі, а розгін до 60 миль на годину (97 км/год) у неї займав довгі 20 секунд.

Підтримайте "АвтоСвіт", підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.

spot_imgspot_img