Автомобільні бренди
Автомобільні бренди
ГоловнаНовиниВ світіВласник подав до суду на Tesla через дефект нової Model 3

Власник подав до суду на Tesla через дефект нової Model 3

Мешканець Німеччини придбав у лютому 2021 року нову Tesla Model 3 Long Range, однак через кілька місяців під час сезонної заміни гуми чоловік помітив, що кузов у місцях встановлення домкрата тріснув. Він звернувся до сервісного центру, в якому підтвердили наявність дефекту, але відмовили у гарантійному ремонті. Тоді автовласник звернувся до суду і зажадав, щоб Tesla замінила йому машину на нову, причому він наполягає на примірнику китайського виробництва, а не американського.

Як повідомляє видання AutoEvolution, з аналогічною проблемою зіткнулися й інші власники Model 3, виробленої на американському заводі Tesla у Фрімонті – таких машин може бути тисячі чи навіть десятки тисяч. У Tesla визнали, що скоригували процес виробництва таким чином, щоб уникнути дефекту, але зробили вони це лише у квітні 2021 року, тобто вже після подання позову.

У лютому цього року в штаті Флорида було висунуто судовий позов проти Tesla, в якому зазначено, що модель має «несправну та дуже небезпечну підвіску, дефекти в якій можуть призвести до втрати управління у звичайних повсякденних умовах їзди». Автовиробника звинуватили у випуску небезпечних автомобілів після резонансної ДТП, в якій загинули 20-річний водій та його 19-річна супутниця. При цьому ще у 2021 році Tesla відкликала близько трьох тисяч примірників Model 3 у США та ще майже 22 тисячі машин у Китаї через можливість від’єднання важеля підвіски від поворотного кулака за високих навантажень.

А раніше цього року стало відомо, що інший власник електромобіля Tesla з Німеччини виявився настільки розчарований машиною, що через суд домігся повернення грошей за неї. Чоловік скористався автопілотом, за який заплатив 6,3 тисячі євро, але система не розпізнавала ні дорожні знаки, ні сигнали світлофора, а автоматичний обгін автомобілів, що повільно рухаються, на шосе не працював взагалі. У Tesla у відповідь на його претензію заявили, що не знають жодних збоїв у роботі системи. Німець звернувся до суду та добився відшкодування витрачених на автомобіль коштів.

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.

spot_imgspot_img