Alfa Romeo презентувала маленький кросовер Milano

Італійська марка Alfa Romeo представила свою нову молодшу модель – субкомпактний кросовер Milano, запропонований з електричними та гібридними силовими установками.

Alfa Romeo Milano – найкрутіший станом на зараз син французької модульної платформи CMP (Common Modular Platform), до якої нарешті «прикрутили» повний привід. Ім’я Milano для Alfa Romeo не нове: у 1980-х роках його носила північноамериканська версія седана Alfa Romeo 75. Габаритна довжина кросовера Milano – 4,17 м, ширина – 1,78 м, висота – 1,5 м, колісна база – 2,56 м.

Milano матиме дві електричні версії: молодша Elettrica має єдиний електромотор на передній осі потужністю 154 к.с. та батарею ємністю 54 кВт-год, повного заряду якої вистачає на 410 км пробігу за циклом WLTP.

Старша електрична версія називається Elettrica Veloce й позиціюється як спортивна: потужність електромотора тут збільшена до 240 к.с., між передніми колесами встановлений диференціал Torsen, що самоблокується, дорожній просвіт зменшений на 25 мм, в підвісці використовуються жорсткіші стабілізатори поперечної стійкості, на передній осі встановлені потужні дискові гальма діаметром 380 мм з 4-поршневими супортами, а рульове управління – одне з найгостріших у класі, з передатним відношенням 14,6. Динамічні характеристики поки що не оприлюднені.

Суто «вуглеводневих» версій у Milano не буде, петролхедам адресована гібридна версія Ibrida у поєднанні з переднім або повним приводом. Силова установка Ibrida нам добре знайома за іншими молодшими моделями Stellantis – наприклад, за гібридним хетчбеком Opel Corsa. Роль ДВЗ тут виконує 1,2-літрова бензинова «турботрійка» PureTech третього покоління потужністю 136 к.с. До ДВЗ пристикована автоматична гібридна 6-ступенева коробка передач e-DCS6 з двома зчепленнями, в її корпус інтегрований 48-вольтовий електромотор потужністю 28,5 к.с. Буферна літій-іонна батарея розташована під сидінням водія, заряджати від зовнішнього джерела її не можна, але доволі велика ємність батареї дозволяє автомобілю їздити нетривалий час виключно на електротязі.

Повнопривідна версія Ibrida Q4 влаштована так само як передньопривідна, тільки доповнена другим 28,5-сильним електродвигуном на задній осі. Задній електромотор переважно виступає як допоміжний та включається в роботу по команді електроніки, коли це необхідно (наприклад, при різкому старті або пробуксовуванні передніх коліс), але на швидкості до 30 км/год можна активувати постійний примусовий повний привід. Зрозуміло, що на спортивну динаміку зі 136-сильним бензиновим двигуном розраховувати не доводиться, зате в побуті та на слизьких дорогах версія Ibrida Q4 буде дуже практичною.

Для кросовера передбачено два варіанти дизайну решітки радіатора – Leggenda (традиційна дрібна сітка та напис Alfa Romeo на ній), а також Progresso (логотип Alfa Romeo тут ніби збільшений, за ним знаходиться великокомірчаста сітка). Максимальний розмір коліс – 20 дюймів.

Салон Milano теж навряд чи розчарує шанувальників Alfa Romeo: 10,25-дюймовий екран панелі приладів тут стилізований під два «колодязі» й може показувати стрілкові циферблати. Мультимедійний 10,25-дюймовий екран зі вживленим у нього штучним інтелектом ChatGPT розгорнутий до водія та створює відчуття кокпіту. Бічні повітроводи на передній панелі мають традиційну для Alfa Romeo круглу форму. Передні спортивні сидіння Sabelt з інтегральними підголівниками та потужною бічною підтримкою не соромно було б встановити й на суперкар. Електричні версії мають основний багажник об’ємом 400 л та невеликий багажник спереду (об’єм не вказаний), де зручно зберігати зарядний кабель. Оснащення обіцяно багате, аж до автопілота другого рівня за класифікацією SAE.

Замовлення на Alfa Romeo Milano у дебютному виконанні Speciale вже приймаються: передньопривідна гібридна версія Ibrida коштує від 29 900 євро, молодша електрична версія Elettrica – від 39 900 євро. Версії Ibrida Q4 та Elettrica Veloce з’являться у продажу пізніше цього року.

Вироблятиметься Alfa Romeo Milano на заводі Stellantis у польському місті Тихи. У компанії розраховують, що починаючи з наступного року на кросовер Milano буде припадати близько 40% щорічного обсягу продажів Alfa Romeo. А ви вже зараз маєте можливість придбати брендовану атрибутику Alfa Romeo у нашій крамниці – собі або на подарунок.

Підпишіться на наш Telegram, Facebook та WhatsApp або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.