Audi оновила седан та хетчбек S3

Компанія Audi після рестайлінгу сімейства A3 представила спортивні седан і хетчбек S3: у них оновлено не тільки дизайн, але й технічна начинка.

Косметичні обновки в Audi S3 приблизно такі ж, як у менш потужних Audi A3, але з поправкою на спортивний характер: новий передній бампер зі збільшеними бічними повітроводами, новий передній спойлер на двох ніжках, нова решітка радіатора з більшою сіткою та L-подібними сріблястими вставками, новий задній бампер з фальшсітками та L-подібними сріблястими вставками, нова світлодіодна начинка фар і ліхтарів (у фарах тепер можна змінювати малюнок денних ходових вогнів), новий дизайн коліс (18 або 19 дюймів).

У салоні оновлено дизайн дефлекторів системи вентиляції та селектора АКП – замість вертикальної «флешки» тепер використовується велика горизонтальна клавіша. Покращено світловий дизайн та якість освітлення: підсвічені в тому числі речові ніші, підсклянники та дверні карти – світло ллється через перфоровані лазером тканинні вставки. На кермі встановлені нові металізовані пелюстки ручного перемикання передач. Топову аудіосистему тепер постачає Sonos, а не Bang&Olufsen.

Змін щодо техніки теж чимало. Насамперед збільшено віддачу 2,0-літрового бензинового турбомотора EA888: було 310 к.с. та 400 Нм, стало 333 к.с. та 420 Нм. Коробка передач – тільки 7-ступеневий «автомат» S tronic типу DCT (з двома зчепленнями). Він отримав нову прошивку й тепер забезпечує швидший старт і швидке перемикання передач. Система повного приводу тепер така сама, як у топверсії Audi RS3, тобто з двома індивідуальними муфтами в приводі задніх коліс. Час розгону до 100 км/год скоротився з 4,8 до 4,7 с, максимальна швидкість, як і раніше, обмежена на позначці 250 км/год.

До п’яти вже відомих їздових профілів auto, comfort, dynamic, individual та efficiency додано «найгостріший» dynamic plus: в ньому максимально можлива потужність подається на задню вісь, а система стабілізації та муфти налаштовані таким чином, щоб наділити автомобіль надмірною повертальністю. До того ж у режимі dynamic plus оберти холостого ходу двигуна підіймаються з 1100 до 1300 об/хв, гострішими стають реакції на педаль газу, а «автомат» намагається довше утримувати двигун на високих обертах.

У підвісці оновленого Audi S3 для збільшення кута розвалу коліс встановлені нові поперечні важелі та підшипники, рульовий механізм переналаштований і тепер забезпечує чіткіший «нуль», в результаті керованість автомобіля стала точнішою.

Дорожній просвіт в Audi S3, як і раніше, на 15 мм менше, ніж у стандартних Audi A3, за доплату пропонуються адаптивні амортизатори. Гальма з оновленням стали ефективнішими: діаметр передніх перфорованих дисків збільшений на 34 мм, до 357 мм, на них встановлені нові двопоршневі супорти з колодками більшого розміру.

На європейському ринку оновлений Audi S3 з’явиться у продажу найближчими місяцями. Ціни очікувано зросли: якщо дорестайлінговий Audi S3 коштував від 51 400 євро, то тепер мінімальна ціна становить 55 600 євро.

Підпишіться на наш Telegram, Facebook та WhatsApp або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.