Компанія BMW представила модернізовані седан та універсал 3 Series покоління G20. І хоча дизайнери марки обіцяли дотримуватися обраного напрямку, покращена «трійка» обійшлася без гігантських «ніздрів» решітки радіатора.
Оптика модернізованого 3-Series за замовчуванням світлодіодна, адаптивні фари пропонуються як опція. Місце отворів у формі літери Т у передньому бампері стандартної версії зайняли трапецієподібні. Звичайні седан та універсал оснащуються 17-дюймовими легкосплавними колісними дисками замість 16-дюймових у попередника, а для M Sport стандартні 18-дюймові. Діаметр патрубків вихлопної системи варіюється від 90 до 100 мм залежно від обраного двигуна.
В арсеналі «трійки» з’явився новий пакет M Sport Pro з багатшим чорним оздобленням M High-gloss Shadowline, затемненими фарами M Shadowline і гальмівною системою з червоними супортами. Розширена і гама кольорів кузова: до неї включені сірі металики Skyscraper Grey, M Brooklyn Grey та BMW Individual Frozen Pure Grey, а також синій Frozen Tanzanite Blue.
У салоні встановлений великий вигнутий екран високої роздільної здатності, що об’єднує в собі 12,3-дюймову панель приладів і 14,9-дюймовий дисплей медіасистеми iDrive 8. Місце важеля коробки передач на центральному тунелі зайняв маленький селектор. У списку обладнання – тризонний клімат-контроль, яким можна керувати голосом, салонне дзеркало заднього виду з автозатемненням, паркувальний помічник з датчиками спереду та ззаду, а також круїз-контроль, система попередження про лобове зіткнення, що розпізнає пішоходів, та інші асистенти. За доплату встановлять проєкційний дисплей.
Моторна гама залишилася незмінною. Вона включає бензинові та дизельні двигуни з чотирма або шістьма циліндрами, що розвивають від 150 до 374 «конячок». Дизельні мотори та бензинові «шістки» доповнюються 48-вольтовим стартер-генератором, а на європейському ринку в палітру входять й плагін-гібриди з турбованими бензиновим мотором 2.0 і акумулятором ємністю 12 кВт-год. Їхня віддача – до 292 к.с.
Всі двигуни стандартно поєднуються з 8-ступеневою коробкою передач Steptronic з підрульовими «пелюстками» (за доплату доступний «автомат» Steptronic Sport з функціями лонч-контролю та Sprint, що спрощує обгони). Механічна коробка тепер лише у M3. Базовим версіям седана та універсала дістався задній привід, потужним – повний, а для «середніх» варіантів доступний вибір між тим та іншим.
На ринок новинки випустять у липні 2022 року. Замовлення вже приймаються: у Німеччині стартова ціна седана становить 43 тисячі євро, а універсала – 45 тисяч євро. Універсал третьої серії будуть збирати лише на майданчику BMW Group у Мюнхені, а седан 3-Series також виробляється в Мексиці та в Китаї.