Компанія BMW відкрила новий розділ у своїй історії, представивши первістка сімейства Neue Klasse. Це нова генерація кросовера iX3, яка приміряла на себе свіжу стилістику BMW, отримала двомоторну силову установку, новітні технічні напрацювання та передову батарею.
iX3, який отримав в черговий раз переосмислені фірмові «ніздрі», більше схожий на BMW, ніж будь-коли, сказав шеф-дизайнер бренду Адріан ван Хойдонк. Довжина, ширина і висота кросовера – 4783, 1895 та 1636 мм при колісній базі 2898 мм. Коефіцієнт аеродинамічного опору вдалося знизити з 0,29 попереднього iX3 до 0,24.
Колісні диски за замовчуванням 20-дюймові, а як опція доступні 21- та 22-дюймові. Також можна доплатити за підсвічування решітки та чорний декор. У багажнику міститься від 520 до 1750 літрів; ще 58 є у відсіку під капотом.
В салоні привертає до себе увагу система Panoramic iDrive з довгим вузьким дисплеєм, розтягнутим на всю ширину лобового скла. По центру встановлений 17,9-дюймовий екран, а як опція доступна проєкційний. Працює медіасистема на власній операційній системі – BMW X.
Баварці особливо виділяють чотири суперкомп’ютери, які керують майже всіма функціями автомобіля. У кожного з них своя роль: наприклад, комп’ютер Heart of Joy відповідає за трансмісію, гальма, рекуперацію енергії та інше, решта – за медіа, електронних асистентів тощо. До речі, у списку останніх є Highway Assistant, що дозволяє керувати автомобілем без допомоги рук протягом тривалого часу. iX3 називають програмно-керованим автомобілем, який удосконалюватиметься за допомогою оновлень «по повітрю».
До списку можливого обладнання включено аудіосистему Harman Kardon з 13 динаміками, панорамний люк та тризонний клімат-контроль, а звуковими ефектами під час їзди електромобіль забезпечить BMW Hypersonic X.
Поки розкрито «техніку» тільки стартової версії iX3 50 xDrive. Вона отримає два електромотори на 469 к.с. (645 Нм крутного моменту) і повний привід, а на розгін з місця до 100 км/год витратить 4,9 секунди. Максимальна швидкість – 210 км/год. У кросовера 800-вольтова архітектура та передова батарея ємністю 108,7 кВт-год. Запас ходу становитиме від 680 до 805 кілометрів, а поповнити запас енергії з 10 до 80 відсотків можна буде за 21 хвилину.
Далі з’являться задньопривідний варіант з одномоторною силовою установкою, а в майбутньому, ймовірно, і «гаряча» М-версія. Вироблятимуть новий iX3 на заводі в угорському Дебрецені.
Наступним членом сімейства Neue Klasse має стати седан, покликаний стати електричним варіантом 3 Series.